Şu anda orduya hizmet veren eski BIGBANG üyesi Seungri, Genel Askeri Mahkeme'nin bir şubesi Kara Harekatı Komutanlığı'nda sekiz suç nedeniyle yargılanacak. Seks kaçakçılığı ve deniz aşırı kumar suçlamasıyla suçlandı. O, Gyeonggi Eyaleti, Yongin'de yargılanacak.
Seungri'nin dahil olduğu skandal Burning Sun Skandalı olarak adlandırıldı, çünkü ilk dava, Yuri Holdings'in eski CEO'su Yoo In Seok ile birlikte Seungri'nin ortak sahibi olduğu Burning Sun kulübünde bulundu .
30 yaşındaki Seungri olarak bilinen Lee Seung Hyun, Ocak ayında askeri yargılamaya teslim edildi. Kpop yıldızı savcılık tarafından gözaltına alınmadı. Duruşma yapma yetkisi kesinleşmiş, ancak Seungri'nin davası Mart 2020'de orduya kaydolduğu için askeri mahkemeye devredildiği için duruşma tarihi henüz açıklanmadı.
Denemede Gecikme Nedeni
Askeri mahkemeden önce Seungri'nin davası, Seul Merkez Bölge Mahkemesi'nin 26. Ceza Dairesi tarafından ele alındı. Davayı 15 Mayıs'ta Beşinci Kolordu Komutanlığı Genel Askeri Mahkemesine devretti.
Duruşmaya başlamadaki gecikmeye, beşinci Kolordu Komutanlığı da duruşma için sorumluluk almadığı için neden oldu. Bunun yerine, davayı Genel Askeri Mahkemeye geri göndermiş ve daha sonra 23 Haziran'da Yer Operasyonları Komutanlığına atanmıştır.
Şu anda Seungri, eğitim kampında beş haftalık temel askeri eğitimi tamamladı ve 5. Kolordunun alt biriminde görev yapıyor. Raporlar, davanın sorunun ağırlığı dikkate alınarak aktarıldığını iddia ediyor. Şimdi daha üst düzey yetkililer durumu derinlemesine ele alacaklar.
Seungri, Özel Ekonomik Suçların Ağırlaştırılmış Cezalandırılması Yasası'nın ihlali, Gıda Temizlik Yasası'nın ihlali, Cinsel Şiddet Suçlarının Cezalandırılması Özel Yasasının ihlali, filme kurallarının ihlali, Yasanın ihlali de dahil olmak üzere sekiz dava ile suçlandı. Cinsel Ticaretin Ağır Cezalandırılması, Döviz Kanununun ihlali vb.
Seungri'nin Önceki Kumar, Fuhuş Davaları
Burning Sun, Seungri'nin dahil olduğu tek skandal değil. Aslında, Aralık 2013'te Las Vegas'ta kumar suçlamasıyla suçlandı. 2013-2017 yılları arasında da birkaç kez benzer suçlarla suçlandı. Döviz Kanunu.
Ayrıca, 2015-2016 yılları arasında yabancı ülkelerden gelen kızların müşterileri için düzenlenmesi de dahil olmak üzere fuhuş eylemlerine karıştığı için yargılanıyor. Yurtdışındaki yatırımcılara kadınların resimlerini şüpheli bir şekilde göndermekle suçlanıyor.
Son zamanlarda, Yuri Holdings'in eski CEO'su Yoo In Seok, seks kaçakçılığı, fuhuş istemesi, gıda iş yasalarının ihlali, fonların kötüye kullanılması ve Burning Sun seks skandalında ekonomik kısıtlamalar da dahil olmak üzere suçlarını itiraf etti. 3 Haziran'da Seul Merkez Bölge Mahkemesinde yapılan duruşmada yer aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİGBANG GRUP TANITIMI
FanficBİGBANG'I SEVMEK ISTIYORSAN BU KITAP SANA YARDIMCI OLACAKTIR TÜM V.I.P LER OKUYABILIR ANTILER GIREMEZ