Yaşadığım paranormal hikaye(gercrk)

564 16 9
                                    


Ben evde yalnızdım,yatağımda oturmuş tabletle Bi şeyler izliyorum(saat 3 civarı)sonra böyle 1-2 dakika sonra lavabodan sesler geldi bende "yandakilerden birisi belki tuvalettedir-_-"diye içimden geçirip umursamadım korkmuyorumda.Ben hala tabletle oyun oynarken salondaki Tv kapalıyken baktım açıktı gittim kapattım mutfağa gittin,tezgahın üstüne oturdum kulaklıkla müzik dinliyorum ama oturduğundan saniyeler sonra yükses sesle dışardan acıyor bir çığlık sesi geldi telaşla kulaklığımı çıkarıp baktım balkona çıkıp.Bir kadın vardı ve orda ağrıyıp bizim sitedeki benim olduğum binaya bakıyor dedim 'nooluyo?'baktım baktım....Kadın mal gibi duruyordu ama araba geçti ordaki durakta sonra gitti!ama kafın yok!?otobüse bindiğinide görmedim,ben hala balkondan dışarıyı tetikluyorum korluyla sonra salondaki balkona gittim ordaki koltuğa oturup bakmaya dvm ettim donra odamın kapısının ordaki bedene baktım!orda böyle birisi dümdüz durup bana bakıyir gözlerimi ovuşturdum baktım yok....bu olaydan sonra uyuyamadım....aradan 1 hafta gecti tabi ben bunu kimseye söylemedim ama 1 hafta sobra yine o kafın vardı orda mal gibi duruyordu ve sitedeki benim olduğum binaya bakıp duruyordu....

creepypαѕтα тepĸιlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin