!!!!bu bölümde ağzımı bozmak istemiyorum!ve emek hırsızı diye buna denilir işte tüm olayı anlatıcam
OLAY;
Ben Tepkiler yani bu kitaba yeni bölüm attım ve başka bir kitap okuyordum sonra bildirimlerden bir şey geldiğini görüp baktım demişki yoruma"kitabından bölüm alabilir miyim?kitabını çok seviyorum"eh bende umursamadan"oh elbette^^"diyip cevabımı verdim.Kız sonra bir kitap çıkardı ama benim yazdığım bölümlerin sadece 2-3 tane karakterin verdiği tpklier değişik.Ben ilk önce umuramadım hatta kızı tebrik ettim.Ama sonra lan kız benim attığım bölümlerin farklısını atıyor ama herkez sanki orda b*k varmış gibi takip etmeye başladı,ne bileyip işta fazlaca oy yorum yapmaya başladı.Benim bu duruma sinirim bozuldu sonra kızla kavg fln ettik-_-1 hafta mı ne işte sonra biri dediki bana"ondan bence özür dilemelisin seni o buralara kadar taşıdı"galiba benle ***** geçiyor!LAN O KIZIN KİTABINI OKUTAN BENİM LAN BENİM!!ben o kızın ilk takiçsiyim sürekli tepkiler verdim?!birde bana böyle yorum geldi benimkiler attı!ben o kıza"ikimizde suçluyuz bende üzgünüm-_-"dedim oda özür diledi ama ben(kıskanmıyorum)buna ayar oldum he yani birde bana öyle bir yorum geldi!keşke o kızı hiç tanımasaydım ne de bişey yapmasaydım!geçen kitabında"emek hırsızı"dlı bölüm atmış ve bir yorum atmış altınada işte onu kötülüyor-_hatırlamıyorum ama ben öyle bir yorum yaptımmı allah bilir bilmiyorum!benden söz ediyor sanırım!neymiş itşte altınada"ben siz sevi diye emek harcıyorum,emeğimi alamıyorum"da bilmemne bilmemne....1.si o kodumun kitabını benden çalıyorsun birde burda KENDİ EMEĞİNDEN mi bahsediyorsun?!!asıl emeğimin karşılığını ben almıyorum!2.sinirimi bozuyorsun küçük s*r*tk!3.benden çaldığın bir şey ile yükselmene tahamulüm var ama benide burda b*kmuş gibi kaldırıp ezip geçemezsin!4.sü ise o kadar takipçim,oyum,yorum var diye o koca kıçın kalkıyor ve bir havan oluyor!