-Creepypasta evine geldikten sonra Slendy'i babası olarak Nurse ann'ide annesi olarak görmeye başlar.
-CP evindeyken odasına kapanır ve genellikle hobilerini yapar.
-Kman çalmayı ona Offy öğretmiştir.
------------------------------------------------------------------------------------
- NEFRET ETTİĞİ ŞEYLER -
*Sarılmak*(sevdikleri dışında)
*yanaktan öpülmek*(sevdikleri dışında)
*böcekler*
------------------------------------------------------------------------------------
- HİKAYESİ -
Annesinin ona yaptıklarını hiçe sayan bir kızdı....ama....babasının yaptıklarını hiçe sayamazdı.Okuldaki zorbalar ona"little b*tch"diyordu ama o bunu umursamazdı,dövülüyordu ve öğretmenleri onun bu okul için fazla"ezik"olduğunu düşünürdü.Bazı zamanlar eve gelmezdi bir arkadaşında kalırdı o arkadaşı onun gizli bir dostuydu.Onunla güzel zamanlar,anılar bırakılardı ama 6 yaşında iken onu kaybedene kadar...onu kaybettikten sonra....saki duygusuz olmaya ve içindeki asıl "Mislina"çıkıyordu!!kimsyi umursamayan biri oldu insanların canının yanmsı onu mutlu ediyordu!kan onun en sevdiği şeydi kırmızı rengi ona"ACI"ve"MUTLULUK"hissini kazandırırdı.14 yaşına girmişti artık.Birgün ormana kulaklaında kulaklık ve müziği ile öylece geziyordu ne olur ne olmaz diye sırt çantasında bıçak ile gelmişti.Zamanlar sonra saatin ilerlediği zamanlarda ormanın değiştiğini fark eder ve iyice meraklanıp derinlere gitmişti....ne yaparsın akıl bu işte?!!.....korktuğundan telefonunu arka cebine,kulaklığını ise sırt çantasına koymuştu ve.....çığlık sesleri duydu ilerde o yöne gitti baktı...ama....sadece ceset vardı o bunu umursamadı fakat tam gidecekken baş dönmesi,kulak çınlaması,mide bulantısı olunca bünyesi kaldıramazdı ve en sonunda bayıldı....uyandığında kan kokulu bir odanın içindeydi yanınada not ve aletler vardı.....
Notta;
Silahını seç ve bize katıl içindeki psikopatı içinden çıkar sana yardım etmek için buradayız....Sana verdiğimiz aletlerden birini seç o seçtiğin şanslı alet senin mutluluğun olacak!
(...)
Anlamıştı artık hayatın beter olduğunu!ÇÜNKİ LANET OLASI BİR SAVAŞTA ESİR,KÖLE OLARAK TUTULDU!DAHA NELER YAŞAMADI Kİ!!
ama onlara katılmaktan zevk duydu ve,evet onlara katıldı!CREEPYPASTA'lara katıldı orda önceden tanıdıklarıda vardı ve ilk defa bu kadar mutlu olmuştu bundan hoşlanmıştı....artık oası onun yeni eviydi....PSİKOPAT OLMAYI SEVİYORDU!!....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- YAPMAYI SEVDİĞİ ŞEYLER -
*her gece kulaklık ve müzik ile ormanda gezmek*
*sevdiği kişilerin onunla ilgilenmesi onlarla takılmak*
*kurbanlarını oyuna getirmek,öldürmek*
şehre inip dostunu görmek*
sessiz ve gizlice izlemek*
-----------------------------------------------------------------------------------------
umarım sevmişsinizdir ^^....bunları yazana kadar beynim yandı neyse..!CYA!