Zanim zaczniemy z czarami

120 5 0
                                    

    1.  Nauka zapamiętywania snów to świetne ćwiczenie na początek.Technika jest prosta i przyjemna, a do tego szybko osiągniemy niezwykłe rezultaty, co powinno być doskonałą motywacją. Tak czyowak, zapamiętywania snów trzeba się nauczyć, by lepiej poznaćsamego siebie, a także przygotować grunt pod projekcje astralne. Zapamiętywanie snów trzeba ćwiczyć przez kilka miesięcy, prowadząc przy tym dziennik. 

2. W tym samym czasie uczymy się też medytowania, oczyszczania umysłu ze zbędnych myśli i koncentrowania. Jeśli nie nauczymysię medytować, nigdy nie uda się nam żadne zaklęcie, jako że rytuałyodprawia się przeważnie w odmiennym stanie świadomości, a pełnakoncentracja jest przy nich warunkiem koniecznym. Bez koncentracji nic nam nie wyjdzie z żadnego czarowania, a jeśli nie nauczymysię hamowania niepożądanych myśli, może się to zakończyć znacznie gorzej - sprowadzeniem na siebie swoich największych lęków ikoszmarów. Naukę medytacji rozpocznijmy od spokojnego siedzeniai myślenia o niczym - nie jest to wcale proste. 

3. Trzeba zrozumieć, dlaczego niektóre zaklęcia mogą nie działać. Na zaklęcie i jego powodzenie składa się wiele czynników.Tymczasem młodym adeptom wydaje się, że wystarczy wziąć magiczną księgę, przeczytać z niej formułę zaklęcia, a samo zacznieono działać. Niestety (a może na szczęście) tak nie jest, a by magiadziałała, trzeba wiele wysiłku, dyscypliny i determinacji. 

4. Należy też zdecydować, jaki rodzaj magii chcemy zgłębić -czarostwo czy magię wysoką. Podstawowe dziedziny magii dzieląsię ponadto na wiele kategorii. Każdy powinien dobrać rodzaj magiizgodny z jego przekonaniami. Osoby skłaniające się ku naturze woląprzeważnie czarostwo i magię naturalną związane z poganizmem, cinatomiast, których fascynuje alchemia, mistyka, astrologia czy kabała - ku magii wysokiej. Nie ma tu lepszego czy gorszego wyboru -zależy on wyłącznie od nas.

 5. Na początku trzeba też koniecznie poznać podstawowe formymagicznej ochrony podczas przeprowadzania rytuałów. Magicznedziałania przyciągają nieprzyjazne duchy i jeśli się odpowiednio niezabezpieczymy, narobimy niezłego bałaganu. Można nauczyć sięwielu różnych rytuałów ochronnych, które nam odpowiadają, a nawet nosić odpowiedni amulet, jak choćby pentagram. W przypadkumagii wysokiej najlepszą ochronę zapewnia Mniejszy rytuał wyganiający pentagramu. 

6. Po opanowaniu zapamiętywania snów pora nauczyć się projekcji astralnej. Obie te techniki są ze sobą związane i obie można kontrolować. Projekcja astralna, zwana też doświadczeniem poza ciałemdość trudna do opanowania. Czasami potrzeba na to miesięcy,a nawet lat Nie wolno się niecierpliwić i poddawać. W końcu zpewnością uda się nam odkryć sposób, w jaki to robić. Warto poszerzać swoją wiedzę i wypróbowywać różne metody. 

7. Po opanowaniu powyższych podstaw można przystąpić do wykonania jakiegoś prostego zaklęcia, chociażby ochronnego czy zapewniającego szczęście. Krok po kroku będziemy udoskonalać swojezdolności i techniki, aż nagle okaże się, że jesteśmy prawdziwymiadeptami Sztuki.

Uwaga: Osoby początkujące powinny trzymać się z dala od czarnej magii. Inaczej może się to skończyć bardzo źle - opętaniem lubmagicznym „rykoszetem". Dopiero wiele lat praktyki, spora wiedza,doświadczenie i odpowiedni charakter uprawniają do prób z bardziejniebezpieczną stroną magii

Book Of ShadowsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz