Bar

34 3 0
                                    

„5,4,3,2,1 Šťastný nový rok !", všetci sme zborovo zakričali a objali sa.

„Konečne som s vami prežila nový rok", povedala som im s úsmevom na tvári.

„Konečne ťa pustili z klietky" uštipačne podotkla Hae

Mala pravdu, síce som mala 21 ale rodičia ...teda skôr „Pán pokiaľ bývaš pod mojou strechou nikam nepôjdeš bez dovolenia" bol pekne hnusný na mňa. Našťastie som už bývala sama. Nikdy som ho nemala rada aj on vie prečo.

„Bum", tato rana ma prebrala z myšlienok.

„RANY nebodaj sa bojíš ohňostroja."

„Nie, nie J, je to nádherné" stály sme všetci štyria na balkóne a pozerali na svetla ,ktoré obklopovali oblohu.

„Čas to ísť zapiť!" navrhla Chin, odpoveď ani nečakala a hneď stala pri dverách.

„No poďte, ide sa na party!", ani neviem ako sa im to podarilo ma presvedčiť ale potrebujem vypnúť a zabudnúť na všetky zlé veci, ktoré sa stali minulý rok .

Neviem kedy stihla Chin zavolať taxík ale už nás čakal dole, čo je celkom prekvapivé keďže dnes oslavuje asi každý... Keď sme vystúpili vedľa klubu , J nás zobral do vnútra. Bolo to plné ľudí a vyzeralo to dosť luxusne.

„Tento chalan sa mi páči , má kontakty všade" podotkla Chin a Hae sa zasmiala.

„J vás dostane všade dámy", povedal hrubý hlas za nami. Hneď sme sa všetky tri otočili. Pred nami stál vysoký chlap, mal strieborno sivé vlasy a vedľa neho stálo dievča , dlhé čierne vlasy a a výrazný červený rúž.

„Tak teba som veľmi dlho nevidel kamarát", J sa zasmial a objali sa.

„Aj nás predstavíš ?", spýtal sa a každú z nás si poriadne obzrel. Bolo to veľmi čudné , pozeral sa na nás ako na tovar.

„Áno samozrejme, toto je Haewon, Chinsun a toto Heirany" ,mal pohľad vraha.

„Toto je Namjoon." 

„Teší ma", a usmial sa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

„Teší ma", a usmial sa .

„Užite si dnešný večer, dúfam, že sa ešte uvidíme.."

Neviem prečo ale ja si to myslím tiež.

„Tak tento je ideálny materiál pre mňa", Chin si oblizla peru.

„Neslintaj moc , tento je zadaný už veľmi dlho." J sa začal smiať, „ škoda, ide sa hľadať ďalej", povedala a zvrtla sa na opätku.

Môj a Haenin cieľ bol jasný....bar, konečne som bola o dlhej dobe s priateľmi tak sme to chceli poriadne osláviť. Objednala som a keď som sa rozhliadla po klube všimla som si ako Chin tancuje s nejakým pekným blondiakom a J sa rozpráva z neznámym chalanom. Zrazu som pocítila strašne divný pocit akoby ma niekto prebodával pohľadom . Začala som sa rozhliadať a všimla som si ho. Chalan s havraními vlasmi. Mal bielu košeľu biele tričko, čierne roztrhané gate mu obťahovali jeho vypracované nohy. Sedel na červenej pohovke a sledoval ma ako korisť. Vedľa neho sedel Namjoon a J. Niečo pošuškal spolu sediacemu a obaja sa pozreli na mňa . Zrazu som začala cítiť nával úzkosti, nebolo to zrovna príjemne keď sa na mňa pozerá pekný chalan a ja nie som zrovna nádherná.

 Zrazu som začala cítiť nával úzkosti, nebolo to zrovna príjemne keď sa na mňa pozerá pekný chalan  a ja nie som zrovna nádherná

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

„Rany čo sa deje?", Hae sa spýtala. „Nie je ti zle nejaká si zostala ešte bledšia ako zvyčajne" dodala a začala sa smiať.

„Sleduje ma  nejaký chalan a príde mi to čudné, sedí za nami, čierne vlasy a biela košeľa."

„Hlavne nenápadne Hae!"

Ona sa otočila najrýchlejšie ako sa dalo , ja som sa chytila za hlavu a mala chuť ju zabiť, ešte, že tu je veľa ľudí už by bola mŕtva.

„Vieš, čo to je nenápadne?"

„Prepáč, čo ma nepoznáš?", „Poviem ti ten vôbec nie je na zahodenie a vyzerá to tak, že ide práve sem."

„Čoooo-oo?", skoro som sa zadrhla a stihla do seba naliať panáka vodky.

Pomaly sa zdvihol s gauča a šiel priamo ku mne. Myslela som , že sa tam zložím ale nebolo času , on bol rýchlejší.

„Ahoj, Namjoon ma poslal či sa k nám nechcete pridať?", pozrela som na neho ako vyplašená srnka a než som stihla niečo povedať ma predbehol, „prepáč za nezdvorilosť, som Suga",

„Aké nezvyčajné meno", povedala Hae,

Keď som si to uvedomila , že na neho pozerám z otvorenými ústami, rýchlo som sa uhla pohľadom a sčervenala asi za stotinu

„Nie, to je prezývka svoje meno nepoužívam moc často, možno ho raz budete počuť."

„Rady by sme sa k vám pridali ale sme tu spolu s kamarátmi", vybehlo zo mňa

„Chápem , no Lee Heirany , dúfam, že sa ešte stretneme....ahojte." Povedal a odišiel.

To ako povedal moje meno ....počkať ako to ,že vie celé moje meno veď Namjoonovy som nič nepovedala. Keď odišiel Hae sa začala smiať ako idiot.

„Čo to kurva bolo?" povedali sme naraz

„Odkiaľ vie tvoje meno, Rany poznáš ho?"

„Nie, nikdy som ho nevidela, možno J vyzrádzal."

„Ale aj tak, správal sa až nadpozemsky", začala sa smiať a ja tiež.

Dali sme si ďalšie shoty a začali sa poriadne zabávať.

To bolo prvý krát čo som ho stretla.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

AHOJTE ĽUDKOVIA moje meno je LitlRainbow...Dúfam, že sa vám nový príbeh bude páčiť , budem sa snažiť čo najpravidelnejšie pridávať čo jest každý deň, keďže teraz je na to kopec času ;)

Dúfam, že sa vám nový príbeh bude páčiť , budem sa snažiť čo najpravidelnejšie pridávať čo jest každý deň, keďže teraz je na to kopec času ;)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
HIS/YoongiFFWhere stories live. Discover now