6

12 2 4
                                    

Г.Т Неутрален
Когато Хан си тръгна всички останали се натъжиха от постъпката си, а Хан се опитваше да не заплаче докато вървеше сам по страховитата гора въпреки неговите фобий (в историята) и не само....защото изгуби най-верните му приятели. Но уви не можа да се скрие. Феликс заплака.
Феликс: Аз съм виновен....
Чан: Ние всички сме.....
Джонгин: Какво направихме....
Феликс: Не знам, но......да продължаваме пътя....то се видяло!
-SKIP TIME-
-Всички отидоха до някакво място и то не какво и да е! Някаква къща изглеждаща супер страховита!
Феликс: Да влезем??
Джонгин: Мииии не ми се ще!
Чан: Не очаквах да сме в такъв филм....и то страшен....не сте ли виждали такива по филмите?? Присъствия....странни същества.....кръв.....?
Феликс: На такова ми прилича...
Чан: Божичко...
Джонгин: Хайде ще се престраша!
Влязоха всички и отвътре беше всичко изгнило:

Джонгин: Хайде ще се престраша!Влязоха всички и отвътре беше всичко изгнило:

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Отвънка

ОтвътреДжонгин: Ужас!Феликс: Точно на правилното място сме! Тука се е е случило всичко!Чан: Така ли?Феликс: Да

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Отвътре
Джонгин: Ужас!
Феликс: Точно на правилното място сме! Тука се е е случило всичко!
Чан: Така ли?
Феликс: Да...това е най-важната част....на нея сме! Хора?
В този момент Феликс изпадна в паника, защото момчетата ги нямало!
Феликс: ХОРАААААА!!!!!!! КЪДЕ СТЕЕЕЕЕЕЕЕЕ!!!!!!!!
-Нямаше ток...беше тъмно, а Феликс беше все по-изплашен. Нещо имаше зад гърба му което се приближаваше все повече

Това същество бе сестрата на изгубеното малко момиче! То много го обичало! Не могло да преживе всичкото това! Особено с родителите си! То останало още живо, но се превеърнало в пълен кошмар! Тялото му го нямало, но духа му беше още живо! Затова се...

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Това същество бе сестрата на изгубеното малко момиче! То много го обичало! Не могло да преживе всичкото това! Особено с родителите си! То останало още живо, но се превеърнало в пълен кошмар! Тялото му го нямало, но духа му беше още живо! Затова се считало, че който влезе в нейния дом...ще има последици! Точно това се случило с тях! Родителите и малкото дете преди време  бяха влезли в къща без позволение  за да разгледат понеже родителите се възхищаваха от тези неща и са се държали зле към детето си, а на по-голямата сестра хич не им дремело! Оставяли са я без храна и не спала с нощи! После добрите са си отмъстили на тях, а лошите били съгласни с делата на родителите! Но добрите спечелили! Като им одрежат главите и умрат! Но за малкото дете то било много болно заради много причини и такс не могло да оцелее! Но по-голямата дъщеря не могла да ги преживее нещата, защото и без да и пука, че се държат зле към нея тя пак ги обичала много! Решила и тя да се самоубие! Но духа ѝ останал жив в тази пуста къща! Точно тука е живяло това семейство и все още има някой тук! Именно голяма дъщеря! Но всеки който влезе ще има няколко наказания подред! Феликс и останалите са в опастност! Никой не е искал да разбира и това...историята! Това ще бъде най-трудното за тях дело! Но какво се е случило с Хьонджин....тука в тази къща се намирал! Не само той от компанията, а и Хан! Другия който и той е част от всичко!


Доста интересна история измислих там към края нс главата нали😂😂😂😂 И да аз я измислих хд! По късно може и да кача другата глава хд! Ай чао

Stranger things in the possessed hotelМесто, где живут истории. Откройте их для себя