Всички останали излязоха от стаята и Хан и Феликс останаха на саме.
Феликс: Виж.....знам, че ти е странно и вече сигурно не искаш да ме погледнеш иии...
Хан: Недей.....и аз изпитвам същото...
Феликс:......наистина ли?
Хан: от думите ти разбрах колко много значиш за мен. И какво от това ако сме заедно? Нищо лошо няма в това.
Феликс: Казах на другите, че много те харесвам те го приеха дори ми пожелаха успех.
Хан: Ахам. Виж аз искам да те питаммммм
Феликс: Можеш всичко да ми кажеш!
-В този момент Феликс му хвана ръката и се приближи плътно до него. (ААААУУУУУУ ГЕЙСКИ ИСТОРИИИ😍😍😍😍😍)
Хан: Феликс......искаш ли да сме заедно! Завинаги! Да не ни пука за мнението на другите! Да ни коментират! Да ни казвам гейове! Принципно съм би (в историята само хд)
Феликс: И аз съм така!
Хан: просто.....приемаш ли?
(А СЕГА КРИНДЖ НЕЩА КОЙТО ПРОСТО НЕ ИСКАМ ДА ПИША АМА МИ Е ТОЛКОЗ АКЪЛА КСЙСКСНСНАКДЙСКСНСЙЙС)
-Феликс завъртя глава и го целуна. Хан го придърпваше към стената (малв представям си всичко!!!!!!!) и се разслъбличаха (МАЛЕ БОЖЕ КАКВО ПИША МАМКА МУ ДЕБА) И започнаха да се натискат. (тва всеедно някво лапе 09 го пише тва ся всеедно не съм 09 спокойно амаааааа)
Когато приключиха (все едно са си го навирали бате ама няя такива истории) излазоха от стаята усмихнати и прегърнати през рамо и всички се зарадваха много и се прегърнаха!
-SKIP TIME-
На следващия ден всички се прибраха от страшилището и се надяват да забравят какво е ставало все едно нищо не се е случвало! Момчетата решиха да отидат да се почерпят и да пийнат. Изкараха си много добре дори се изкараха пияни (божееееееееее голям купон). След всичко, всички излязоха от бара едвам вървейки и всички се прибраха. Но само Феликс и Хан бяха двамата заедно в къщата на Феликс! Те заживели щастливо и незабравимо!Такам след тва ко са случва Хан и Феликс нали уж пияни и са почва нали там така малко ся у кревата тинтири минтири МАЛЕ МРАЗЯ СЕ ЧЕСТНО! ЕБАСИ ПО ИНТЕРЕСНА УЖ ОТ ТВА НЕ МОЖАХ ЛИ ДА НАПРАЯ АЙ НА БАС, ЧЕ НА ПОЛОВИНАТА ИСТОРИЯ СТЕ СЕ СМЯЛИ КАТ ИЗРОДИ ШОТ АЗ ГИ ПРАЯ НАЛИ НОРМАЛНИ А ТО СЕ ИЗКАРВА СМЕШНО Е НАЛИ СЪМ СМЕШНА :D Хехехехехе очаквайте още една смешна история емии ся ше кача трейлъра там и историите шот няя ко да прая демек......ЕЙ СЯ КАЧВАМ КНИГАТА КСКСКСНСКСКССЙКСНСЙСЙЙСЙС ай чао :)))
CZYTASZ
Stranger things in the possessed hotel
FantasyНеочакваното обаждане което ще преобърне всичко!