Феликс: Моля те пусни ме! Моля те! Не искахме просто да си върнем приятелите нищо лошо не правим само ги пусни и ще направим всичко!
-Тя го пусна рязко и се разкара! Феликс се опитваше да се измъкне. Той намери (ммм нещо там не ми се мисли хд) и едвам се измъкна от веригите. Той се засили към вратата и се опита да я разбие, но без успех. Правеше всичко със всички сили, но не успя. Накрая се свличаше по вратата и той заплака (не не не не не ;-;).
-SKIP TIME-
След около два часа той беше заспал, но вратата се отвори бавно и той веднага се събуди. Стана обърна се и излезе от стаята. Видя някаква стая с притворена врата и ходеше бавно към нея. Надникна вътре и му идеше да зареве.
Феликс: МОМЧЕТА!
-Те бяха завързани за врата увиснали над лава огън! Там бяха също и Хан и Хюнджин.
Феликс: Какво правиш с приятелите ми?! Не разбираш ли, че исках просто да си спася приятелите, защото така прави един приятел? КАКЪВ ТИ Е ПРОБЛЕМА?!!!! (представете си как Феликс крещи с deep voice-a му *-*)
След това се чу ехо с говорене.
???: Не биваше да влизате~!! Ако искаш приятелите си се жертвай за тях~!
Феликс: Това няма да стане!
Джеонгин: НЕЕЕЕ ЕЕЕ ЕЕЕЕ ЕЕЕЕ *😭😭😭😭😭😭😭*
Всички го гледаха разплакани и се молеха да не става нищо! В този миг и Феликс заплака (офффффф не мога край ;-;)
Феликс: Дадено....ще го направя!
Хан: Феликс.....не го прави! Това беше всичко което аз направих! На мен ми звънна странния номер! Аз ви докарах до това! С мойте лиготии! С мойте безмислени неща! Така, че дай път на мен да се жертвам за всички!
Феликс: НЕДЕЙ! Ти си много мил човек за мен и те подкрепям! Ти си забавен! Ти си смешен (в дб смисъл) ти си всичко за мен! Каквото и да става винаги ще те харесвам! Исках отдавна да ти кажа....
Джеонгин: ......
Хюнджин: ......
Чан: ......
Феликс: Аз те харесвам! Много.... много те харесвам!
Хан: к-к-кАкво-
Феликс: Знам може да звучи налудничево, но аз наистина те харесвам! И за това ще се жертвам аз за теб както и за всички останали! Защото аз забърках всичко! Не биваше да ставата така! Не искам да ви се случи нищо! Аз съм виновен! Обичам ви! МНОГО! *😭*
Всички останали в един глас: НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ *😭*
Хан: НАПРАВЕТЕ ГО С МЕН!!! ПУСНЕГЕ МЕ В ЛАВАТА!
Вс ост: НЕЕЕЕЕЕЕЕ!!!!
Тъкмо въжето се спуска и Феликс....(ААААААА ОХ😭) той се жертва за всички!
Вс останали: НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ!!!!!
Така и Хан не падна!
Вещицата ги пусна да си ходят, но още не си тръгват без Феликс. (Моля ви не плачете това е само в историята!!! ;-;) всички заплакаха с пълно гърло и се прегърнаха. Но нещо неучаквано се случи. Феликс се появи пред лицата им окървавен и смазан.
Всички се зарадваха още повече, че той е жив!
-SKIP TIME-
Време беше да се приберат в хотела. На следващия ден всички си тръгват. Измиха Феликс от раните му, а Хан си седеше в стаята си и си мислеше за думите на му. Осъзна, че и той има чувства към него след думите му които му каза. Коремът му беше свит на топка от притеснение за това как ще го погледне в очите. В този момент:
Джеонгин: Хей Хан! Ела!
Хан: Ох......добре!
Като влезе в съседната стая всички го очакваха и той със сълзи в очите засили се към тях и ги прегърна. Но Чан, Джеонгин и Хюнджин излязоха от стаята и оставиха Хан и Феликс на саме...Такаааам сяяяя качвам финала ииии знам, че това беше мааалко странна книга ама ай ся нали сме си странни хора🤣🤣 ей сега качвам финала!
ESTÁS LEYENDO
Stranger things in the possessed hotel
FantasíaНеочакваното обаждане което ще преобърне всичко!