"Park Jimin,Park Y/n engthilnge in tih tak hi"kapa aw chu a chang fak mai,mitmeng thip zet chuan Jimin nen chuan min melh run a hetiang em² a kapa thinrim hi kala hre ngailo,ka hlauthawn lutuk vang chuan ka thin chu alo phu dawt² a Jimin chuan ka kut a vawnna chu ati nghet sauh a.
"Unau inni tih hi in hrelo em ni"kapa in a rawn tih leh chuan hnuailam ka melh daih a mitmeng thip zet leh thinrim insum tih hriat tak a a in hum ruh reng saw hmuh hrehawm kati takzet.
"Kapa Y/n nen hian unau ni mah ila mipa leh hmeichhia diktak angin kan in hmangaih ani"Jimin in a rawn tih chuan phawk zetin ka han melh chho a hetiang hi a sawi kalo ringlo re²,Jimin kut ah chuan na takun kalo hmer vak ringawt, mahse a ni chu engtin mah a awm danglam velo kapa mitah chuan a en kar a.
"Kan in hmangaihna hi in pawm theilo a nih dawn chuan kan inthiar filhlim zawk mai ang"Jimin chuan ka kut a chelh na chu ati nghet leh sauh a.
"Jimin....."kalo ti chuai raih a.
"In² kar hi ti tawp vat ang cheu tunah ngei hian, Jimin nang pawh tun kumah i graduate tawh dawn a a bak chu i kal chhunzawm tawhlo ang ram dang ah business lam zir turin i awmbo hmak ang chuan Y/n nang pawh school dang ah i kal ang Jimin nen hian in awmdun tawh tur a nilo"kapa thusawi chuan ka thinlung ah mon chhun zawk mai ka chiai lutuk a awmdan tur ber pawh ka hrethiam tawhlo.
"I sum leh i company te hi enkawl ka tum ngailo hrim² chuvang chuan ram dang ah ka kallo bawk ang Y/n nen hian min hmuh dun i duh loh chuan kan chhuak mai ang"Jimin chuan room lamah min kaichho daih a.
"Park Jimin ka thusawi hi ngaithla rawh"kapa chuan Jimin chu a rawn au zui lawm² a mahse Jimin chuan a hmalam chiah en in room ah chuan min kaichho zel a kan thawmhnaw te chu a pack zung² a inhnuai lamah min chhukpui leh a.
Kanu chu nasa takin alo trap vak² a kapa chu min dan tir a tum a mahse kapa chu engmah sawi lo in couch ah chuan thinrim in hum ruh tih hriat takin alo thru ngawi reng a.
"Kan kal phawt ange min rawn zawng buai duh suh u in rilru a inthlak hunah chiah min rawn be dawn nia"Jimin chuan in atang chuan min chhuahpui nghal, kanu rilru hah hmel taka a trap lai chu ka hmu hman zuai a ka khawngaih takzet mahse tih theih ka nei bawk silo Jimin hi ka hmangaih miau bawk si.
___________
"Jimin khawiah nge kan kal tak ang"Jimin chu ka en ran a.
"Yoongi Hyung in ah kan kal ang"Yoongi Hyung berkher a rawn sawi vang chuan phawk zetin kalo melh a.
"Hetiang hun hi alo thleng dawn tih a hriat lawk vangin tanpui in ngaih hunah chuan min rawn pan rawh u ati lom chuvang chuan a inah kan kal ang"
Jimin chu engmah sawilo in a bike ah chuan a lawn a keipawh kalo lawn ve nghal zat a.
Kan thiltih hi a thra ber em tih pawh ka hrethiam tawhlo Jimin thu ang chuan ka awm mawl ve tawp a ngaihtuahna fim tak pu tur pawhin engmah ka ngaihtuah thei tawhlo ngaihtuah ber tur ka hrelo a ni zawk ka rilru ti hah tu te chu an tam em a ni.
_____________
Yoongi in kan thlen chuan alo lian hle a ka rin ai daihin a lo hausa hle mai,Jimin chuan doorbell chu a han hmet zauh a rei fe hnu ah chuan kawngka chu a rawn in hawng a.
"Jimin ssi,Y/n nangni maw tun ang zan rei tawh ah enge inlo tih dawn a"Kook chuan a mit nuai nawk² chung chuan a rawn ti a.
"Kookie nang maw hetah e-enge khawnge Yoongi"kalo ti vat a.
"Kook tunge a"Tae chuan a rawn ti leh a.
"Nang pawh maw"Jimin nen chuan kanlo ti rual thrawt a.
YOU ARE READING
MY BROTHER JIMIN [MIZO VER]
FanficHmangaihna kawng harsa tak an zawh hnu a awmdun ve thei chauh te thawnthu a ni e.