#21.

271 30 18
                                    

Zing ah chuan hma deuh ah tho in breakfast ka siam mawlh² a.

Jimin chu rawn tho in choka ah chuan a rawn kal a hnunglam atang chuan ka eirawng bawl lai chu min rawn kuah a.

"Baby enge i siam a"tih pah chuan ka dar ah a lu a rawn nghat a.

"Eng vak mah ka siam lo chawhmeh a awmlo lutuk a"

"Vawiin ah kan lei dawn ami"

"Kan pahnih in kan chhuak dun khat sia a nuam ngawt ang hmun dang ah pawh kal ang aw"

Jimin phone chu a rawn ri a.

"Kan be lawk ange Mr Kim ania"tih pah chuan balcony lam a pan a.

Tunah chuan Jimin nen kan innei tawh bawk a keimah ni in ngei ah kan awm tawh bawk sia,thil engkim mai hi a nih tur ang a ni vek tawh ni berin ka hria.Nakin ah chuan fa te kan la nei ve anga nupa hlim tak kan nih ngei ka beisei.

"Baby pawi kati lutuk vawiin chu kan chhuak dun theilo ang hna thil ah buaipui tur a tam lutuk a ka chhuah ngei² a ngai" Jimin chuan a rawn ti a.

"Mahse Jimin kan inneih atang a kan ni hmasa ber a nih hi vawiin tal te chu i chawl theilo ami?"

"Baby pawi kati lutuk nidang ah kan chhuak dun mai dawn nia vawiin chauh chu minlo hrethiam mai rawh aw"tih pah chuan ka chal ah a rawn fawp a.

"Breakfast pawh ka ei lo mai ang ka in siam anga ka kal nghal dawn a nia"

Jimin chu engmah ka sawi leh hma chuan room lamah a chho daih a.

Enge thleng hi? Kan nikhat na ah pawh hunawl a nei thei thlawt lo a maw?

Shit! Hetiang em² hi chu a nih ka ringlo asin. Lee Y/n in bengdai hram rawh.

________________

Jimin a kal hnu chuan tih tur ka neih loh em vangin chawhmeh leh mamawh dang vel lei turin departmental store a kal mai chu ka tum a.

Ka phone rawn rik vang chuan  ka kawr hak tur closet atang a ka lak chhuah chu khum ah ka dah a,ka phone ka en chuan Tae hnen atang in video call alo ni a.

TaeTae:Good morning....

Ka nui lui ve hram a dik tak chuan ka mood a fuh lo lutuk tlat.

Y/n: Morning Tae.

Kookie:Khawmaw Tae ka lang ve duh tho.

Kook chu a rawn lang ve a.

Kook:Hey Y/n nizan chu enge an a nuam em?

Jin:Hey Jeon Jungkook naupang inih kha khatiang sawi suh.

Jin chuan Kook chu a lu ah chuan a rawn khawng fawk a.

Finally..keipawh ka nui ve ta vak² a.

Joonie:Kook khatiang sawi kha i ching riau mai tunlai chu.

Joonie  pawh chu a rawn lang ve a.

Joonie:Y/n a thusawi kha chu engah mah ngai suh aw.

Y/n:Ehe! In vaiin in awm vek a la mahse khawnge Hubby leh Yoongi.

TaeTae:An hna an in thleng a Yoongi chu hma deuh ah tho a dawr ah eitur lei turin a kal a Hobi chu a la mu a.

Tak² in hemi te hi chu awm lo se khawvel hi a hrehawm ngawt ang.

Kookie:Y/n khawnge Jimin a van rawn ka ve lo?

Y/n:Hna thil ah a chhuak a.

Jin:Enga a chhuak maw? A van mak ve nimin te kha chuan i bul hnaih a kan awm ringawt pawn min melh rum a nia tunah a kalsan leh daih che maw?

MY BROTHER JIMIN [MIZO VER]Where stories live. Discover now