Jeonker & Taequinn
''Efendim Bu sefer ki Hastanız biraz tehlikeli buraya getirildiğinde diğer görevli arkadaşlara saldırmış''
Uzun kolidor boyu yanımdaki Stajyer'i dinliyordum meraklı, dedikoducu stajer. Göz devirerek ''çok konuşma Joe bana hasta'mın dosyasını ver'' Joe eli ayağı birbirine dolanarak, hastamın dosyasını ellerimin arasına verdi. Bakalım bakalım kimsin sen ilk gününde hastane'yi birbirine kattın.
Hasta Bilgileri;
Ad: Jungkook
Soyad: Jeon
NOT: JEONKER takma adını kullanmakta Ona o şekilde seslenilmesini tercih ediyor
Hastalığı: Teşhis konulamadı.
İşlediği Suçlar: Banka soygunları, adam öldürmek, silah kaçakçılığı,insan kaçakçılığı, vs.
Durum: ÇOK TEHLİKELİ
İncecik dosya'ya baktığım da tek kaşımı havaya kaldırdım 'bu kadar mı ah bazen develete yemin etmiş polislerin bir bok yapamadıklarına cidden sinirleniyorum' Issız kolidor'a geldiğimde yanımdaki Joe'ye dönerek. ''İşine dön benimle gelmeni istemiyorum''
''ama Bay Kim'' Sinirle ona döndüm ''sana defol dedim'' Joe mızmızlanarak yanımdan gitmişti.
Önlüğümü düzelterek elimdeki dosya ilen 6 tane çevik kuvvet polisinin beklediğini görünce şaşırmıştım. 'Sanki ananıza küfretti bu ne kalabalık' boğazımı temizleyerek 'Ihmmm beyler müsadeniz ile hastam ile görüşeceğim'' Adamlar beni baştan aşağıya süzdükten sonra pis bir şekilde sırıtmışlardı.Tabi mini kalem etek ve beyaz gömlek yüksek stiletto giymiş nefes alan canlıya bende yürürdüm. ''geç güzelim içerdeki hayvan sorun çıkartırsa bağırman yeterli''
Göz devirerek içeri adımladım ve sandalyede oturanı gördüm birden afalladım Saçları Yeşil? ama dosyada resmi yoktu. Hemen karşısına oturdum, birden kafasını kaldırdı yüzünde dövmeler vardı onu incelediğimi anlamış olacak ki birden sırıtmaya başladı.
''güzelim, hoşuna gitti huh? vücudumun pek çok farklı yerinde dövmeler var'' Hala daha ona bakıyordum. Gülümseyerek : Ben Taehyung senin doktorunum'' Bana bakışı donuklaştı bende ona bakıyordum bu biraz tuhaftı, sonra birden kahkaha atmaya başladı.
İrkilerek büyüttüğüm gözlerle bakmaya başladım 'Tanrım seni koru Amen'
''Bana bay J de güzelim yada çift J sen seç'' ona bakarken boğazımı temizledim ve gülümseyerek ''hayır sana Jeongguk diyeceğim'' yüzündeki ifade değişti tek gözü seğirmeye başladı ve sanki hırlamamı o dişlerini sıkarak bana baktı ve konuştu. ''O adı anman için özel olman lazım güzelim ve benim özelim olduğunda adımla değil bana efendim diyeceksin anladınmı'' ifadesizce baktım kendini ne sanıyordu bu deli ''ANLADIN MI DEDİM SANA'' birden bağırarak ayağa kalktı ve deli gömleği giydiği halde sanki elleri boğazıma sarılacak mış gibi üstüme yürüyünce korkarak çığlık attım. Kapıdaki görevli askerler '' Siktir J çocuğu rahat bırak seni piç kurusu'' birden vücuduna elektirik vererek güçlü bir şekilde bağırmasına neden oldular. Kan çanağına dönmüş gözleri ile gözlerimin içine bakarken yutkundum Tanrım başıma nasıl bir bela almıştım böyle ben......
Evet bu kısacık Tanıtım gibi idi 3 bölümden oluşucak ve bu bölüm Tae'nin Bay J ile tanışması oldu diğer partında gün gün Tae'nin vazgeçilemez şekilde Jeonker'e aşık olduğunu yazacağım 🙃🙃🙃🙃
JJeon böyle 😁
TTae tae miz de böyle. 😍
Değişicek tabiki ablaları Şuanda Quinn olmadan önceki hali