Öncelikle kendi yorumlarımı kattım Bundan sonraki Bölüm JeonKer'in finalı olacak ama oda YIRTICI KUŞLAR VE MUHTEŞEM TAEQUINN olucak :D Bakalım orda ne olacak
....
*Taehyung*
Korkuyordum Hastane'ye giriş yaparken etrafa korkak gözlerle bakıyordum. ''Bay Kim acil hastanız delirmiş durumda'' Kocaman gözlerle stajer'in peşinden gitmiştim. ''Ne oluyor'' bağırmam ile delice kahkaha atan hasta ''geldin güzel taehyung'' gözlerimi devirmiştim '' bunun için mi bağırıyordun Bogum'' Bogum bana deli gibi sırıtırken bir patlama sesi gelmişti ondan sonra çığlıklar ve makineli tüfek sesleri herkes etrafa kaçışırken ne yapacağıma dair bakınıyordum ama nafile bunları yapan bendim. Kenardan kaçmaya çalışırken kafasında kocaman panda maskotunun kafası olan adam beni tutarak Tiz çığlıklarım eşliğinde Jungkook'un odasının kapısındaki polislerin kanlar içinde yerde yattığını ve bir çok doktor ve hemşirelerinde yerde yattığını görmüştüm. Ağlamalarım şiddetlenirken bağırdım ''Bırakın beni '' beni bir sedye'ye yatırırlarken çığlık atmıştım ''Pudingim'' gözlerim elleri çözülmüş Jungkook'a kaymıştı. ''Hoşgeldin Doktor'' yutkunarak ona baktım ''Bana ne yapacaksın''
''Sana ne yapacağım düşünelim bakalım'' Sırıtmaya başladığında ''senin bana yaptığını'' yutkunmuştum '' parça pinçik olan anılarımı yerle bir ettin DOKTOR ve bende senin kileri mahvedeceğim'' elindeki şok cihazı ile bana bakarken ''dayana bilecekmisin güzelim '' sırıtarak sorduğu soruya ''dayana bilirim'' Belindeki kemeri çıkartarak azğıma tıkmıştı. ''inci gibi dişlerinin kırılmasını istemem taehyung'' burnumdan nefes alarak ona baktım sonra beynimdeki şok dalgası bilincimi kaybetmeme neden olmuştu.
****
Jungkook kucağındaki bilinçsiz Doktor ile hastaneden çıkarak lüks araca binmişti. ''sür Yoongi'' kafasını sallayarak arabayı çalıştırıp hızla akıl hastanesinin önünden ayrılmışlardı. ''uzun zaman oldu efendim hoşgeldiniz'' Jungkook sırıtarak '' Kraliçe'min kıyafetleri dolabımda hazırmı?'' ''hazır efendim silah eğitimi alanı da hazır onun için'' ''eğitime ihtiyacı yok'' tüm dişleri gözükücek şekilde kucağındaki baygın Taehyung'a baktı. Jungkook biliyordu ki onu sadece Seul'ün değil Tüm Asya ülkelerinin en sexy en deli dolu ve en gözü kara Kraliçe'si yapacaktı.
****
*1 Ay Sonra*
*Jungkook*
Karşımda cam bir fanus'un içinde deli gibi dans eden bebeğimi izliyordum. Giydiği mini sırtı açık elbise ile tüm gözler üzerinde idi.
''Bay J'' gelen ses ile ifadesizce bana seslenip elini uzatan adama baktım.
''O El sıkışmaz''
Adama karşıma geçip otururken konuşmaya devam etti ''Hoşgeldin Bay J dönmenin şerefine'' içkisini havaya kaldırırken ''falan filan falan filan '' elimdeki ağız dövmesini yüzüme çıkartırken yalandan kahkaha sesi attım. Ve bakışları beni küçük bebeğime kaydı.
''şanslı adamsın J senin hatun yıkılıyor.''
''aaaahhh o öyledir seni deli eder, kasıklarını sızlatır, o benim biricik TaeQuınn'im''
Adam sırıtarak Taehyung'a bakınca ifadesizce adamı izlemeye başladım ve ıslık çalarak yanıma gelmesini sağladım.
Kahkaha atarak gelirken dilini dışarı çıkartarak dudaklarını yalamıştı ''Pudingimm'' ''bak güzelim bu gece seni bu izbanduta vereceğim'' ''aaahhh ahahahaha selam tatlım'' Tae birden adamın kucağına oturarak yüzüne doğru ısırma hareketi yapmıştı. Onları derin ve sık nefes alarak izliyordum. Adam bana bakınca ''Hayır J bu senin kadının olmaz'' ohh hayır onu reddetmişti. ''Nee istemiyormusun iyi benim vaktimi fazla harcama'' Kalkıp gidince yanıma geldi çıkardığım silah ile ''hayır J '' son sözleri bu olurken alnından vurmuştum. ''Uhhhmmm pudingiiimmmm hadi arabada sexs yapalım'' Sırıtarak belinden tutup kendime çektim, hızla ordan atrılırken spor arabaya binmiştik Hızla gaza köklerken güzelimin kahkaha dolu çığlığı sokaklara yayılmıştı. ''Gazla Pudingim'' kahkaha atması beni de deli gibi güldürürken arkadaki siyah aracı fark etmiştim ''oh misafirimiz var'' tae arkaya bakarak ''yarasacık yarasacık yarasacık'' kıkırdayarak bakışmıştık ki arabanın tavanında sesler gelmişti. ''Seni lanet olası yarasa Randevumuzu mahvettin'' elindeki silahı tavana doğru sıkarken ben de delice kahkaha atarak düşmesi için sağ sol yapıyordum arabayı Han nehrine doğru sürerken Tae kocaman olmuş sözlerle ''Pudingim.... Ben yüzme bilmem'' tiz çığlığı ile nehre uçmuştuk. Ön camdan yüzerek Güzelimi almaya çalıştım ama Batman'ın de suya atladığını görünce mecbur bırakmak zorunda kalmıştım.