*Г.Т.Джънкук*
В един момент усетих как сме се приближили прекалено много един към друг. Носа му докосваше моя. Мамка му това стана прекалено бързо. Погледнах устните му. След това срещнахме погледите си. Ще се отдам на момента. Целунахме се. Разко се отделих.
- Не, не трябва. Та ти си ме шеф, а и на всичкото отгоре, исках целувката да е поне след втората среща. - Казах ставайки.
- Джънкук не може всичко да става по план. Почувствах, че сега е момента за целувката.
- Джимин не става така, ако няма планове и правила как ще оцелеем? Не става така. Ти си първото момче, с което ще имам някакъв вид връзка. Искам всичко да е идеално.
- Много се радвам за това, но все пак не мислиш ли, че трябва да се отпуснеш? - Хвана ръката ми спирайки ме.
- Няма да се чувствам сигурен иначе. - Седнах до него. Той сложи ръката си около рамото ми и ме подпря на рамото му. - Просто не искам да сгреша. Ще ми се да сме най - сладката и мила двойка на света. Искам хем да сме сладки един с друг, хем в леглото да сме много разгорещени. Искам да има баланс между нас.
- Сериозно ли? - Погледна ме и започна дса си играе с косата ми.
- Да?! Исках да сме като по филмите. Като смесица от няколко жанра.
- Нямах представа, че всъщност може да си такъв. Виж ето тази ситуация ни помогна да се опознаем.
- Наистина, но не по начина по който исках.
- Стига де! Само недоволстваш. Просто се отпусни. Аз наистина харесвам дори тази твоя страна, освен стегнатият ти задник. - Той се пошегува и двамата се засмяхме.
- Ето за това говоря. Романтична, но и секси. Такава връзка която съм нямал с момичетата с които съм излизал преди.
- Сигурен съм, че никоя не ти е казвала и това, че си възможно най - секси момчето с което съм излизал.
- Казвали са ми го, но по друг начин. - Нямаше начин да не се похваля.
- Е явно е наистина вярно. - Обърна се към мен. - Искаш ли да слезем в нас?
- Може. - Събрахме всичко и влязохме в асансьора. Ръката му все още седеше на рамото ми. Слязохме само един етаж надолу и навлязохме веднага в огромен хол. Бях чувала за такива екстри само по филмите. - Уау. Много е хубаво тук.
- Кук, не е нищо по особено от твоя апартамент.
- Напротив. Та този е дори на два етажа. - Казах поглеждайки към стълбите нагоре.
- Искаш ли да се качим горе? - Кимнах. - След вас господине.
- Нямам представа на къде да вървя нали знаеш? - Започнах да се оглеждам.
- Просто върви нагоре. - Започнахме да се качваме по стълбите. Видях много снимки на Джимин като бебе. Изглеждаше ми толкова познат като бебе. Тогава видях снимка на която беше той като бебе заедно с жена която съм сигурен, че познавам.
- Коя е тя?
- Майка ми.
YOU ARE READING
WE??? (JK×JM) *Временно Спряна*
RandomДжеон Джънкук е един млад деветнайсет годишен готвач който отива в Китай за да се научи да готви китайска храна. След две години решава да се върне в Корея защото от голям и заможен хотел са му претили покана да стане готвач. Там той се сблъсква с П...