Viata pe care toti o vad
"Draga jurnalule ,
O sa iti povestesc cum a inceput totul. Vezi tu , eram o copila. Aveam doar 6 ani cand mama si-a imaginat ca copilul ei sa fie unul perfect. "Spala vasele!" , "Baietii au prioritate intr-o relatie!" , "Invata sa gatesti!" , "Nu te imbraca ca o panarama!" . Da , asa am crescut. Si cand o intrebam "Dar de ce mami?" imi raspundea " Ca sa te casatoresti si sa fi bogata si populara!".
Ei bine , acum la 16 ani , asa am ajuns. Bogata si populara. Toate fetele din liceu vor sa fie in papucii mei. Invat toata ziua, pentru a terminat tot cu 10. Sunt fericita? Nu prea. Da da , stiu , toti spun ca am o viata usoara si perfecta dar nu e asa , adevarul este ca ....."Mama: Lisa , draga , la masa!
Eu: Uff , acum vin mama!Cina , evenimentul la care mereu se intampla ceva. Dau suc de visine pe bluza mea Alba, sau mama se ineaca , sau .... vom vedea acum.
*cobor jos*
Eu: Ce avem la cina?
Mama: Sushi!
Tata: Trebuie sa vorbesc ceva cu amandoua....
Mama: Gregg dragule , nu putem dupa?
Tata: Nu Rosy...
Rosy ,asa o alinta tata pe mama.
Eu: Ce s-a intamplat?
Tata: Eu...cum sa spun asta...
Mama: Gregg?!
Tata: Imi pare rau...Rosy...
Eu: Huh?
Mama: Nu mai vorbi cu huh , trebuie sa vorbesti corect gramatical!
Tata: Tie in momentul asta iti pasa mai ca fata ta a zis huh sau ca te-am inselat?
Eu: *in mintea mea* prefa-te ca nu stii , prefa-te ca nu stii...
Mama:CE?
Mama nu e genul care e ok la suparare , arunca , zbiara si tot pe mine ma cearta ca zic huh.
Tata: Lisa , in camera ta acum!
Eu: Dar imi este foame...o sa iau mancarea sus, zic Fara sa gandesc.
Mama: NU IEI NIMIC CU TINE SUS!
Ma conformez si plec in camera mea.
Ma asez in pat si continui de unde am ramas."(....) adevarul este ca...."
*Buzz* *Buzz*
Taehyung ❤️
Ce faci iubire?❤️
Bine...
S-a intamplat ceva?
Nu, eu nu ies in seara asta...
Cum adica? Este petrecerea prietenei tale!
Ah da chiar...ok vin , dar mai tarziu...
Ne vedem iubito❤️
Ne vedem , Tae❤️
*conversatie incheiata*
Oh jurnalule , cred ca m-ai poate astepta .
Imi iau masca , manusile si *vupp* sar pe geam jos , fix in tufis.Buna siua omenire!
Noua poveste , sper ca va place , va zice Je e super interesanta!
PS: Daca gasiti greseli gramaticale va rog treceti peste!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
CITEȘTI
Cum e viata perfecta? *poveste terminata*
Teen FictionPe timp de zi , Lisa e o fata perfecta , dar oare ce se intampla pe timp de noapte? Cititi si aflati! PS. Daca gasiti greseli gramaticale treceti peste va rog