Buna siua omenire. Vreau sa va anunt ca acest capitol are cateva chestii putin mai dark.
Sper sa va placa!"Ma intorc si tot ce vad e Tae care a primit o piatra in cap de la....cine e?....Cand sa ma uit Mai aproape lesin."
Ma trezesc legata de un scaun. Nu imi simt nici mainile , nici picioarele. Camera e intunecata dar este un hol. Un hol care pare ca nu se termina niciodata. Incerc sa imi amintesc ce s-a intamplat. Si imi aduc , dar pana sa ma gandesc prea mult aud niste pasi mici , in spatele meu. Imi era frica dar intr-un fel , nu imi era. Era o atmosfera cunoscuta .
???: Lisa?
Intorc capul , stau 3 secunde si dupa imi dau seama cine era.
Eu: Suga? Cum? Erai mort?!
Suga: Acum nu mai conteaza ! Ce naiba ai facut de ai ajuns aici?
Eu: Um ,nimic?
Suga: Nu ,nu nu! Unde-i baiatu ala?
Eu: *amintindu-mi de Tae* Oh nu! Tae! TAE MA AUZI? tip ca disperata.
Suga: Taci! Ce ai facut?
Eu: Adica?
Suga: Ai belit-o! Oh nu , vine! Eu....um...eu trebuie... sa... sa plec...zice si fuge undeva in spate.
Privest din nou in fata unde il vad pe...
Eu: Unchiule?
Jack: Lisa! Esti in mare belea!
Eu: De ce sunt aici? Ce se intampla?
Jack: Chiar vrei sa stii de ce esti aici?
Eu: Nu stiu , vreau?
Jack: Nu a murit Kim Rei!
Eu: Imposibil.
Jack: Ba posibil , a ajuns la spital si traieste!
Eu: I-am pus cianura!!
Jack: Sunt dezamagit de tine...
Eu: Si eu ce trebuie sa fac acum?
Jack: Sa termini ce ai inceput.A doua zi
Miercuri 09:56Ma trezesc in graba. Trebuie sa o omor. Ma imbrac dar ma gandesc la Tae... e Sora Lui... nu merita asta...dar asta e...
Cobor jos si acolo e mama mea.
Mama: VINO SI mANANCA!
Eu: ok.
Mama: NICIUN OK LA MINE IN CASA SE VORBESTE CU BINEINTELES DRAGA MEA MAMA!
Eu: bineinteles dom'le.
Mama:NU AI INDRAZI...
Eu : *ies pe usa*Am luat masina lu tata si ma duc spre spital. Intru si ma duc la camera fetitei, numarul 30.
Fata:Buna tu cine...
Nu apuca sa termine propozitia ca o injunghii. De 5 ori. Eram nervoasa. In mod normal nu faceam asta, impuscam sau puneam cianura. De data asta era sa fie diferit. Din toate puntele de vedere.
CITEȘTI
Cum e viata perfecta? *poveste terminata*
JugendliteraturPe timp de zi , Lisa e o fata perfecta , dar oare ce se intampla pe timp de noapte? Cititi si aflati! PS. Daca gasiti greseli gramaticale treceti peste va rog