Capitolul 3

23 3 6
                                    

"Stiu stiu , jurnalule.
Sunt o persoana oribila. Saracu Tae, saracu Lee. Nu merita asta...
Probabil crezi ca fac asta din placere. Dar nup. Nu vreau sa o fac, nu am vrut sa o fac , dar da, o fac.
Inainte sa critici , asculta-ma.
Aveam 9 ani , mama ma invata sa fac piept de rata (eu nici nu stiam ce e aia) si dintr-o data , s-a luat lumina. M-am speriat. De mentionat era faptul ca era ora 8:30 seara. Mama nu a facut nimic, nu a spus nimic, dar mi-a pus mana la gura. Sau cel Putin asa credeam eu. Mama nu mi-a pus mana la gura, stiu asta pentru ca , acel om mi-a soptit "tipi si mama ta este moarta". Am impietrit de frica. Nu se Mai aude nimic pentru cateva secunde dar simt cum ma lovesc de ceva Foarte greu.
Ma trezesc , legata de Maine si picioare. Primul instinct a fost sa o strig pe mama.
"Mami! Mama! Te rog , unde sunt? Mama?''  am tipat , dar nimic. Mama nu era acolo. Aud cum se Deschide o usa , usa din spatele meu. Intra un adolescent. Acela era Suga. Se uita la mine si ii spune unui alt om "E fiica aleia?" . Se referea la mama. "Da" a spus acel om. Ce imi amintesc dupa e fag. Dar tin minte un singur lucru. Singurul care mi-a ramas intiparit in creier ca un tatuaj urat . Nu il poti scoate si te framanta ca l-ai facut. Doar ca in cazul meu , ma framanta ca trebuia sa fac ce ziceau ei. Mi-au zis clar, vin de 3 Ori pe saptamana la adresa xxxx pe strada xxxx. "Daca nu vii, viata ta va fi un iad, poate chiar mai rau". A doua zi , m-am trezit pe strada , cu mama alaturi. Mama nu isi Mai amintea nimic. Nici eu prea multe. Ne -am dus acasa si i-am vazut, pe Suga si pe alti oameni cu pusti in fata geamului meu. M-am prins. Eram prizoniera in propia viata. " Um dar nu poti fugi?" "Poti sa te muti" "Cheama politia" m-ati intreba. Nu,nu pot. Nu tin minte multe . Nu i-am intrebat chestii. Dar parca stiam raspunsul. Fac orice si mor toate rudele mele Rand pe rand. Sa zicem ca moare mama si tata. Ajung la matusa Rose. O femeie tare uratcioasa. O vor omora si pe ea daca nu fac ce vor ei. Si asa cu toate rudele mele. Problema e cand nu Mai am nicio Ruda. Atunci , ma vor tortura.
Acum jurnalule , asta e povestea mea, de atunci asta fac in fiecare saptamana ,sunt o criminala. Off Doamne, ce ma fac?"

Taehyung: Esti bine?
Eu: Uh, da , sunt doar..
Taehyung: ??
Eu: Ma gandeam, zambesc fals.
Taehyung: Sper ca o s-o intalnesc...
Eu: Si eu sper...um...da..
Taehyung: Sigur esti bine? De cand ti-am zis de Sora geamana a Lui Lee esti foarte ingandurata...
Eu: Nu am nimic , ma bucur pentru voi.

Discutia a fost una seaca. De copii de clasa a 4 cand se placeau. Intr-un final ajunsesem la mine acasa.

Eu: Pai bine, am plecat.
Taehyung: Noapte Buna!
Eu: Noapte buna! *zambet fals again*
Cand sa intru pe usa am auzit un zgomot asurzitor.
*ZBANG*
Ma intorc si tot ce vad e Tae care a primit o piatra in cap de la....cine e?....Cand sa ma uit Mai aproape lesin.

Buna siua omenire!🥺
Sper ca va placut. Chiar imi chinui creierii ca sa scriu mai, inteligent😹
Daca gasiti greseli gramaticale , sunt un om, mai gresesc si eu. Treceti peste!
Pupicei❤️❤️

Cum e viata perfecta? *poveste terminata*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum