Sabah kalkıp bir süre tavanla bakıştıktan sonra kalkıp banyoda ki
ayna'ya baktım berbat bir haldeydim.Yüzümü yıkadıktan sonra saçımı taradım. Hafif makyaj yaparak kendimi düzgün hale getirdim.
Saat'e baktığımda 15 dk vardı. Hemen bir tane kıyafet seçip giydim. Aşağı indiğimde abim yoktu. Yine beni bırakıp gitmişti.
Son 5 dakika kaldı. Evden koşarak çıktım. Okula girdim muhtemelen hoca sınıftaydı. Kapıyı çalıp içeri girdim. Herkez bana bakıp geri önüne döndü. Bay park tahtadan ayrılıp bana döndü.
Bay park: Sen nerdeydin?
Bong cha: Özür dilerim bay park
Bay park: Yerine geç ve çıkışta spor salonu'nu temizle
Kafamı 'olumlu' anlamda salladım. Yerime geçip oturdum. Ama yanımda ki yeni gelen çocuk yoktu. Gözümle sınıfta onu aramaya başladım.
Sonunda buldum onun orda ne işi var(!). Ne işi varsa var banane.
Dersi dinlemek istemiyordum ama 2 hafta sonra sınavlar başlıyodu. Mecbur dinlemek gerek ve ders çalışmam gerek ama bugün kocaman bir spor salonu temizlemek zorundayım.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Sonunda okul bitmişti ve bende bitmiştim. Veee sıra temizlikte ama ben kendi evimi temizlemezdim evin temizliğini abim yapardı.
Çantamı yere koydum. Spor salonu leş gibi ter ve ayak kokuyodu ve bu bu benim öğürmeme sebep oluyodu.
Temizlik odasına girdiğimde heryerde malzemeler vardı. Hangisiyle temizlik yapıcaktım?
En iyisi abimi aramaktı. Telefonu cebimden çıkarttım. Çalıyodu ilk çalışta açtı.Bong cha: Alo abi senden bir şey istiyorum.
Jin: Söyle ne istiyosun?
Bing cha: Bana temizlikten anlayan bir eleman gerek.
Jin: Yine hangi cezayı aldın?
Bong cha: Boşver gönderiyor musun?
Jin: Tamam bekle biraz.
Adını bilmediğim garip şekilli malzemelerle bakışıyodum. Bir süre elime alıp evire çevire şekillerine bakıyodum.
Spor salonu kapısı açıp sert bir şekilde kapandı.
Acaba kim geldi?
Bangtanla kalın 👋❤