zacatek - 12.7.2020

25 2 2
                                    

jsem na chate, nemuzu spat, tak si zakladam denik.
myslim na to, co budu dneska hrat v kostele a jak vlastne vyseru vsechny ty nesmyslny akordy z placu, jestli varhanik neprijde (jestli neprijde, tak uz to bude potreti v rade, doufam, ze aspon da o sobe vedet, protoze prevlikat se zpatky z ministrantskyho habitu pri vykladu kneze fakt neni prdel).
slysela jsem vriskat brouka.

1:29 v noci. ten brouk furt neco rika, nebo se proste vrti. asi ten kvetinac znicim. venku je krasnych 10 stupnu a ja tady sedim na schodech - bez internetu a jenom v mikine. dala bych si cigo, ale zadny nemam.

1:34 a souseduv kun se vychcal. krasa. komari se asi nejak uklidnili, jelikoz nic me v poslednich dvaceti minutach nestiplo. to je asi rekord..

1:38 a ten brouk zacal zase vydavat zvuky, ale nevim, v jakym kvetinaci se nachazi, takze to budu muset nejak preckat. mimochodem - nejakym zahadnym zpusobem se mi zmensila tolerance na alkohol. minulej rok jsem chlastala cely prazdniny a jatra s tim byla v pohode. ted umiram uz po flasce bilyho vina. mozna to zavinily happy pills, ktery jsem tim vinem zapila, tech tablet bylo asi sest. no fajn teda. jo a to jsem krestan, asi bych mela trochu lip zit, protoze toto je moc i na ateistu. ale jezis rikal, ze jeho krev je vino, tak nevim.

1:42 a rozhodla jsem se, ze svoje debilni polemizace zkopiruju na wattpad. ale nemam wifi. vlastne mam - sousedi maji. a hadejte, kdo jim naboural wifi? spravne - ja.

1:43 a nejakej ozralej typek si prave vyliva srdicko uprostred vesnice, kde momentalne prebyvam. zacinaji mi trochu mrznout prsty na nohach, co by se stalo, kdybych si z nich udelala zmrzlinu?

1:45 a ten brouk v kvetinaci vydal hlasity pisklavy zvuk, jako by oznamoval svetu, ze umira. budiz mu zem lehka.

1:47 a typek si konecne prestal vylivat srdicko. ukoncil to se slovy "bez dopice, ja nechcu rvat, drz hubu, nech toho vole, ja ti rikam, vole, drz hubu." myslela jsem si, ze tahleta vesnice je celkem klidna, jelikoz je tu tak sedesat obyvatel, ale zjevne je pravda trochu nekde jinde. az se z toho pes rozstekal. ja byt na jeho miste, udelam to samy, asi chce spat, chudak malej. skoda, ze je zavrenej v boude, protoze kdyby nebyl, tak by si ho tam nahned sel zpracovat.

1:51 a pes vzbudil sousedy, kteri momentalne behaji po zahrade s baterkou a snazi se najit zlodeje. dalsi pes, o sto metru dal, mu odpovida. skoda, ze nerozumim reci zvirat, protoze ten brouk ted znova zaknucel a nejspis jeste neumira. jestli tohle nekdo cte, tak dekuju, protoze to tak trochu vypada, ze jsem zrala na psychinu.

1:53 a nekdo chrasti kovem. zni to, jako kdyz si deda micha kafe, ale deda momentalne chrape tak moc, ze to jde slyset i pres okno. genitalni. brouk se zas ozval, jdu ho vystrasit baterkou, aby uz konecne ukoncil svuj zivot.

1:55 a po dokonale analyze baterkou jsem zjistila, ze nam na nekvetouci kytce, ktera by uz mela davno kvest, (samozrejme znam vsechna obdobi rustu kvetu kytek, ty kontroly fenofaze se nedelaji jen tak) se jen tak v klidu pase krasny hnedy slimak. hovado jedno. jeste jeden brouk nam spadl do odtoku a nemuze se odtamtud dostat pryc. mam dva adepty na pisklave zvuky, ale nevim, ktery z nich je vydava. prece jen - slyseli jste nekdy slimaka kricet? nejspis to bude ale ten cernej brouk, kterej se chvilku tvaril jako pokoutnik, lepe receno "sadlovy pavouk", protoze kdyz ho zamacknete, jde z nej vzdycky hodne sadla, ktery pak muzete pouzit pri vareni, ja to nastesti nikdy nezkousela..zatim..

2:00, zabky hezky zpivaji a jedna kocka od sousedu se mi prisla ukazat. je hezka, ale je to devka. za tu dobu, co ji tady vidam, uz dvakrat vrhla kotata.

2:02 a slimak dela vymyk na kusu kytky. asi ho bavi telocvik, nebo tak neco.

2:06, slimak se zritil z kytky. asi bude muset trochu potrenovat, treba to priste zvladne.

2:22 a ja tu furt mrznu, ale uz jsem to publikovala. juch? asi. slavime. jeste se mi nejakym zpusobem povedlo udelat cover na denik, asi ho brzo zmenim, protoze je strasnej. ale tak co se da delat. necitim prsty a bojim se, protoze tady nekdo cmucha. ok, je to jen jezek. uklidni se.

2:24 - kun poskocil a uprdl si. asi to pro dnesni noc ukoncim a pujdu spat.

2:57 a ja hraju karty v posteli, pricemz se snazim zahrat svoje nanukove nohy. hodiny tikaji tak urputne, az mam pocit, ze je vyhodim z okna, ale verim, ze by se jim stejne nic nestalo a furt by tikaly. au.

3:05, nemuzu z toho, co tady pisu za kraviny. potichu se smeju, aby to nevzbudilo lednicku nebo, nedej boze, mrazak. chudaci musi fungovat i v noci, a to i presto, ze musi cely zivot zasunovat svoje naradi do zasuvky. ja mit muzsky pohlavni organ a mit ho zasunuty 24/7 v neci prdeli, tak uz davno ukoncim svuj zivot. tim padem kdyz lednicka zasunuje do zasuvky, tak by to nemela byt ta lednicka, nybrz ten lednicka. ale treba se citi jako zena, nechci diskriminovat. varhany maji pistaly a klaviatury a taky jsou to ty a ne ti, ale to by bylo sporne, jelikoz na klaviaturu hrajes a tim hranim zapricinis zvuk, tudiz by se to dalo prirovnat k orgasmickym zvukum. haha organ-orgasm. klaviatura-klitoris. pistala-ptak jarabak. kdyz uz neznam zadne trans lidi, tak alespon trans lednicku a varhany. asi mi uz fakticky hrabe.

3:44, chystam se jit spat a vypinam mobil, jenze ptaci za okny se rozhodli, ze uz je asi rano, tak se trochu hodne rozezpivali. zacina me bolet hlava a to neni dobry.

zapisy jednoho nejmenovaneho hovadaKde žijí příběhy. Začni objevovat