Tanıtım Bölümü

72 9 3
                                    

Çalan alarmın sesiyle sıçrayarak uyandım. Yine berbat bir kabus yüzünden terden sırılsıklamdım. Başucumda duran su dolu bardaktan bir yudum aldım. Bugün yeni okulumda ilk günümdü. Ailemin işleri yüzünden buraya, Çeşme'ye taşınmıştık. Aldığımız ev şehir merkezinden uzakta, ormanın içindeydi.

İnce pikeyi üstümden kaldırıp banyoya doğru yol aldım. Aynanın karşısına geçip, uykusuzluktan beter hale gelmiş gözaltlarıma baktım. Artık şu kabuslara bir an önce bir çözüm bulmam şarttı. Ev gereğinden fazla sessizdi. Anlaşılan annemler yine işteydi. Zaten ayda bir eve uğrarlardı. Banyodan çıkıp giyinmek için odama girdim. Okula daha yeni kayıt olduğum için, henüz formalarım yoktu. Dolaptan siyah bir pantalon ve boğazlı kazak çıkarttım. Dönemin ortasında kayıt olduğum için Çeşme bile soğuktu. Aynanın karşısına geçip, birbirine karışmış siyah saçlarımı taramaya başladım. Dudaklarıma hafif bir parlatıcı gezdirdim. Aynada ki görüntümün hoş olduğuna karar verince anahtarı alıp dışarı çıktım. Soğuk sanki insanın yüzüne tokat gibi çarpıyordu. Kafamı çevirip karşımda duran şoföre baktım. Anlaşılan ailem biraz olsun beni düşünüyordu. Göz devirip arabaya bindim. Uzun bir yolun ardından, araba yavaşça durdu. Kafamı kaldırıp devasa tabelaya baktım. 'DOĞU YAKASI LİSESİ'

Karanlık Zihinler (texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin