made by ToxicGirlLikeMe
Nasıl hala gülebiliriz? Nasıl hala kutlayabiliriz? Böyle bir dünyada hala nasıl mutlu olabiliriz? Mahkum bir gezegende yaşıyoruz ve birçoğu bile fark etmiyor gibi görünüyor. Kendinizi tatilde olsanız bile birçok yabancıya hakaret ediyor. En son cep telefonuna sahip olanları önemsiyorlar, ancak etraflarında neler olup bittiğini önemsemeliler. Her birimiz kendi tarzımızda güzel olsa da, daha güzel olmak için makyaj yaptıklarını söylüyorlar. Çünkü gerçek güzellik içeriden gelir. Ve sadece gezegenimiz için savaşırken gerçekten güzeliz. Neden uçakları ve gemileri yasaklayan bir yasa yok? Konuşuyoruz ve konuşuyoruz, ama hiçbir şey yapmıyoruz, neden insanlarımızı buluyoruz, onları intihara zorlıyoruz? Biz canavar mıyız? Evet diyorum, insanlar canavar. Yaşamak ve iyilik yapmak için zamanları oldu, ama tamamen farklı bir şey yapıyorlar. Bu arada, tüm hayvanların yaklaşık% 90'ı insanlar yüzünden soyu tükenmiştir! Ve fabrika tarımını durdurmak zorundayız! Et yemek doğaldır, ancak istismar edilmemiş hayvanlardır! Bitkiler aynı zamanda canlı varlıklardır! İhtiyacımız var. Hiç yaşamamıza izin veriyorlar ve onlara ne yapıyoruz? Yağmur ormanlarını kestik ve köklerine yayılamadıkları yol kenarına çok yakın ağaçlar dikiyoruz! Gezegenimizi yok ediyoruz, kendimizi vuruyoruz, atom bombaları yapıyoruz ve diğer ülkeleri yok etmekle tehdit ediyoruz. Nasıl bu kadar aptal olabilirsin? İstediğimizi ve önemsediğimizi söylüyoruz, ama umursuyor muyuz? Hayır, çok tembeliz! Diğer insanların cep telefonu ve araba almak için çok çalışmasına izin veriyoruz, zehirli dumanlardan ölmelerine izin veriyoruz ve hala huzur içinde uyuyoruz, Para ve güç için çalışıyoruz, ancak yakında daha fazla olmayacak, Belki yakında biz olacağız Birisi ölecek, soru yok. Ama ŞİMDİ hareket edersek, yine de kendimizin ve belki de birkaç neslin hayatını kurtarabiliriz. Eğer yapmazsan, yakında bundan daha kötü olacağız. Ama seni uyarmadığımı söyleme.
Tabii ki, herkes için geçerli değil! Ben öyle olmayan kimseye saldırmak istemiyorum!! BU KITAPI HER YERDE PAYLAŞIN! HERKES SİZİ GÖRMELİ! BU ÖNEMLİDİR! HAYDİ!!!!!!!Lütfen bu kitabı sahip olduğunuz tüm sosyal ağlarda paylaşın. Bu, insanların çevrelerinde neler olduğunu görmelerine daha fazla yardımcı olabilir. Herkese şahsen teşekkür edemesem bile her hisse için inanılmaz minnettarım. Tüm dünyaya yardım ediyorsun. Başka yabancı diller konuşuyorsanız, lütfen bu metni diğer dillerde göstermek için çevirin.
DU LIEST GERADE
Humans
Non-FictionTeilt diese Geschichte überall. Jeder MUSS sie sehen. Es ist wichtig! Show everyone this story. They HAVE TO see it. It's important! German/Deutsch: Ich habe dieses Buch letztes (oder sogar vorletztes) Jahr geschrieben (Stand dieser Satz 2021). Der...