Ben alev 19 yaşındayım üniversite öğrencisiyim.Üç yıl önce annemi ve babamı trafik kazasında kaybettim. O yüzden anneannemin yanında Muğla'da yaşıyorum geçerli sebeplerden dolayı okulumu dondurmak zorunda kaldım. Şubat ayındayız ve hala üniversiteye başlamadım.
Garip bir şekilde hava sisli ve esiyodu bunca yıllık hayatımda ilk defa böyle bir şubat akşamı yaşıyorum. Evde yalnızdım. Anneannem de kaldığımı söylemiştim anneannem çok neşeli ve enerjik bir insan olduğu için gezmeyi çok seven birisi ondan arkadaşlarıyla birlikte bir haftalık tatile gittiler ama tatilin daha ikinci günün deler.İki gün olmasına rağmen özledim onu ,Garip bir sesle yan odadan eşyaların kırılma ve bir çığlık sesi geldi yavaş yavaş ağır adımlar atarak ilerledim. Bir anda kapı açılınca ''Ayyy! '' ağzımdan ufak bir çığlık çıktı.
''Kahretsin bune lan! '' yerde kan damlaları, dolaba doğru ilerledim. Yavaşça korkarak dolabı açtığımda.Kekeleyerek kanlı bir ceket bu annemin ceketiydi . aldım. Çok fazla kan damlası olmamasına rağmen kokusu çok ağır geliyordu. Ve odada kimse yoktu.
O çığlık sesleri nereden geliyordu galiba estiği için camlardan gelen sesi çığlık sandım. Neyse diyip , yerde bir kağıt gördüm . Kırmızı bir kağıt yavaşça eğildim ve aldım. ''Siktir! '' elime bulaştı kan ve kağıdın üzerinde kızıma yazıyodu. Açıp okumaya başladım.
SEVGİLİ GÜZEL KIZIM;
Sen bunu okurken umarım hayattayımdır . Ama şunu bil ki bedenim seninle değilse bile ruhum her zaman seninle olucak . Eğer dolunay akşamında gökyüzünde hafif kırmızılık varsa ,hava sisliyse serinse ve kurt Uğuldama sesi duyuyorsan bil ki düşmanın yanındadır. Sana annenden bir not (sakın aşık olma) bil ki düşmanın en büyük silahı aşktır. Sakın unutma Eğitim hayatına devam et çünkü sen seçilmiş kişisin seni çok seviyorum.
SEVGİLERLE ANNEN...
'' Annem '' okurken annemin sesini duyuyor gibi oldum. Annemin adı SEDEF'ti sen gideli üç yıl oldu ''seni unutmıyıcam asla anne'' diyip gözyaşlarımı tutamayıp ağladım . Birkaç dakika sonra ayağa kalkıp bahçeye çıktım birazda olsa hava alabilirdim.''YOK ARTIK'' gökyüzü kırmızı ve sisli ama kurt Uğuldama sesi yoktu.Akşam olmasına rağmen eğer varsa diye bahçeden çıkıp ilerlemeye başladım. Annemin yazdığı mektup elimdeydi ilerledikçe kurt Uğuldama sesi netleşti annemin neden aşık olma demesini şimdi anladım.
Karşımda duran kırmızıya dönük turuncu renkli gözlere baktım. İçimden ''merhaba düşman'' diye geçirdim. Arkamı dönüp eve doğru gideceğim sırada, kolumdan biri tuttu! kendine doğru çevirdi.
''Oyun bozancılık yapmak yok küçük hanım ''
''Yalnız oynadığım oyunların kurallarını her zaman ben belirlerim''
Kolumu onun ellerinden kurtardım ve tam gidiyordum ki hayda! Peşimden geliyor bu salak herif annemin aşık olma dediği tipe bak buna aşık olan net salaktır.
''Çok büyük konuşma '' bir dakikaya bu benim aklımı mı okuyor. Okuyorsa tam bir salaksın sinirle güldü bende gülmesine karşılık verdim.
''Küçük hanım baya asabi çıktı''
Lan ben bunu s*ker*m
''Sensin o gerizekalı '' ses tonum baya ciddi çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN MEZARI
Vampire3 yıl önce Ailesini trafik kazasında kaybeden ve anneannesinin yanında yaşayan 19 yaşında bir üniversite'de okuyan bi kız Anneannesini yeni trafik kazasında kaybeden kız hayatında artık yakınından biri olamadığı için yıkılır. Ama bilmiyoduki karşı...