🖤 1. 🖤

2.3K 66 19
                                    

∆•Kérésre•∆
************************************
/Amikor áthívod őket horrort nézni, de máshogy alakulnak a dolgok/

************************************

_________________________________________

*Áthívtad őket filmezni, de sokat ittál.. És lerészegedtél, végül valamelyik tag ölébe kötöttél ki.

_________________________________________

★|Jimin|★

-Amég részegek voltatok, szinte egymással flörtöltetek.. Nagyon látszódott rajtatok hogy sokat ittatok, így a többiek nem lepődtek meg ezen. Jimin gondolt egyet és az ölébe rántott téged, mondva "Csak hogy legyen valami a közelemben a film alatt ami megnyugtat".. A film nézés közben viszont elaludtál, mint az gondolhatod.. Jimin ölében, másnap közölte veled hogy amúgy nagyon aranyos voltál az előző este.

_________________________________________

★|Jin|★

-Jin nagyon pipa volt rád, amiért ilyen sokat ittál.. Ráadásul amiért hangos voltál a filmet sem tudták rendesen nézni, amilyen kis szerencsétlen vagy, elestél valamelyik tag lábában.. És Jin ölébe estél, nem vette zokon.. Magához húzott majd azt mondta hogy "Vigyázz magadra, nem bocsájtom meg ha bajod esik" Ezzel a mondattal marasztalt téged még egy kicsit az ölében.

_________________________________________

★|Jungkook|★

-Jungkook köztudottan szereti a horrort, mielőtt kezdődött a film.. Már akkor célozgatott hogy ülhetnél az ölébe is, mivel részeg voltál így nem álltál ellen.. Az ölébe ültél, majd magához ölelt és azt mondta hogy "Majd én megvédelek mindentől". De végül ő aludt el rajtad nem sokkal a film kezdete után.

_________________________________________

★|Taehyung|★

-Mint az valószínű volt, Tae is sokat ivott az este.. Így ő sem volt valami józan, viszont te olyan sokat ittál hogy egy pillanatra elvesztetted az egyensúlyod és Tae ölébe estél, de ahogy az ölébe estél azzal a lendülettel estetek a székkel is, végül a többiek a film helyett jegelték a fejeteket, leszólva titeket amiért ilyen szerencsétlenek vagytok.. Tae viszont meg se lepődött ezen, másnapra viszont nem emlékezett arra hogy mi történt az előző este.

_________________________________________

★|Namjoon|★

-Namjoon már mondta neked egy párszor hogy nem szereti amikor sokat iszol, na ez akkor sem volt másképp.. Ki akart veled szúrni egy kicsit, ezért úgy döntött hogy megtréfál.. Amikor álltál volna fel, az ölébe húzott téged, majd úgy tett mintha meg akarna csókolni.. Viszont te aki azt se tudta hogy merre van, véletlenül lefejelted, ezért Namnak ki kellett hagynia a filmezést.. Utána napokig nevetett ezen az eseten.

_________________________________________

★|Hoseok|★

-Hobi szeret inni, főképp ha társaságban van.. Mivel Jungkookékkal ivott.. Így szinte ő volt a legrészegebb, a film nézés előtt kérte hogy közvetlen ülj mellé, mert nem szereti a horrort, mivel nem volt gond számodra ezért mellette foglaltál helyet, viszont te elaludtál és hobi ölébe hajtottad a fejed, Hobi aki szintén részeg volt, ő se bírta sokáig.. Így ő is elaludt, ez addig tartott amég le nem estetek a fotelról.. Végül Hobi rád esett.. Ezek után a film nézés helyett a lábad jegelésével ütötte el az időt, utána napokig csak a bocsánatodért esekedett.

_________________________________________

★|Yoongi|★

-Yoongi az a fajta aki ha teljesen leitta magát, akkor inkább aludni vonul.. Suga már a film előtt elaludt, a fiúk is helyet foglaltak, viszont neked már nem volt hely, így megkérdezted Sugát hogy ülhetsz-e az ölébe, Yoongi aki azt se tudta hogy ki, merre, hol van, kómásan bólintott egyet, végül az ölébe ültél... De ott is aludtál el, másnap együtt keltetek fel, Suga nem értette a helyzetet, de ez zavarában nem is érdekelte.. Hiszen fiús gondjai voltak.. (Állt a kicsi yoongi) Félre lökött téged, remélve hogy nem érted a helyzetet.. Suga még aznap megfogadta hogy ha van lány a társaságban, nem fog inni..

************************************

BTS Reakciók ll. Donde viven las historias. Descúbrelo ahora