Lectură plăcută dragilor 😍Yoongi: Ya, tu vorbești serios? Ce mai așteptăm?
Duminică, ora 7
Mă uitam încă odată peste toate bagajele. Totul era în regulă. Acum trebuia doar să-l aștept pe Jimin să sosească la mine și să plecăm spre gară. Ar trebui să ajungă la mine în orice moment.
Chiar dacă îmi va fi dor de locul acesta, nu îmi pare rău că plec. Poate lumea e mică, dar oricât de mică ar fi sper să-mi găsesc perechea.După 20 de minute Jimin ajunge la mine și plecăm împreună spre gară.
Perspectivă autor
...4 ore mai târziu
Băieții ajung în gara din Seul la ora 14:30 și dau nas în nas cu Jin, el a venit să îi i-a de la gară.Jin are o pancartă pe care scrie Park Jimin cu inimioare. Jimin l-a văzut pe vărul său Jin și a oftat puternic dându-și ochii peste cap.
Perspectivă Yoongi
Îl văd pe Jimin cum se strâmbă și mă uit în direcția lui. Apoi observ un băiat destul de înalt, care ne face cu mâna, înaintând spre noi.
Jin: Bună băieții, eu mă numesc Kim Seokjin și sunt verișorul lui; arătând spre idiotul de Jimin.
După cum observ, el este un omega drăguț cu trăsături frumoase și nu îți poți lua ochii de la el. Îmbrățișându-l mai întâi pe Jimin, apoi îmbrățișându-mă pe mine. După ce am făcut cunoștință am mers împreună în mașina acestuia dând de un alfa cu o privire rece, care mă înfioară.
Drumul a fost unul liniștit cunoscându-i mai bine pe cei doi. Am făcut și o vizită cafenelei și acum mergem la ei acasă pentru a ne odihni. Când am ajuns am fost surprins de faptul că cei doi nu am un apartament, ci o reședință dintr-un cartier rezidențial. Odată ajuns în camera mi-am lăsat bagajele și am adormit cu gândul că mâine voi începe o nouă etapă din viața mea, una în care tristețea nu va avea rolul principal.Luni, ora 6:30
Odată pregătit de muncă perechea lui Jin, Namjoon, ne-a duce cu mașina la locul în care îmi voi petrece mare parte din timp alături de nătăflețul de Jimin. După ce am învățat tot ceea ce trebuia să facem la cafene, urmau orele foarte aglomerate, unde toate persoanele care avea pauza de prânz veneau pentru aș savura masa alături de o cafea.
În prima zi i-am avut ajutor pe Jin și Namjoon. Jimin și Jin se ocupau de luarea comenzilor, Namjoon era la casa de marcat, iar eu duceam comenzile clienților. La un moment dat simt un miros foarte puternic de caramel și ciocolată care mă face să mă liniștesc.
Urma să duc o comanda cu un Ice coffee la masa nr 7 din colțul cafenelei. Cu cât mă apropi de masă cu atât simt cum tot corpul meu se furnică, simțind că perechea mea este aproape. Ajung în fața mesei și îmi ridic privirea din pământ dând de un chip blând ca soare și doi ochii căprui....****
*
**
*Bună bună. Scuze de întârziere. Sper că va plăcut acest capitol pupiciiii. Lăsați un comentariu dacă vă place 😍💯😍🥰😍
CITEȘTI
Colțul Atracției <<Sope❤️>>
FanfictionLegătura dintre 2 persoane se face prin miros. Alfa sunt cei mai puternici, beta sunt oameni normali iar omega sunt cei mai slabi și cei mai fragili. Ei pot da naștere la suflete. Hoseok este CEO al companiei "HOpE". Acesta este un bărbat atrăgător...