Bună dragilor scuze că acest capitol e scurt. Lectură plăcută❤️❤️❤️❤️
Orele au trecut ca un gând pentru Yoongi. A sosit și ora la care ei trebuia să se întâlnească pentru a petrece timpul împreună.
Yoongi era chiar fericit și împlinit deoarece după ani de căutări și speranțe și-a găsit perechea.Perspectivă Hoseok
Acum viața mea chiar e completă. Nu-mi doream nimic decât să-mi găsesc perechea și în sfârșit am găsit cel mai drăguț băiat pe care l-am întâlnit în viața mea.
Chiar dacă sunt un alfa puternic inima mea s-a topit instant la vederea iubiri mele.De când am plecat de la cafenea în capul meu a rămas imprimat chipul pisoiului meu. Intrând în biroul meu am început să țopăi și să dansez de bucurie. Eram chiar foarte fericit. Secretarul meu își face apariția în birou și încep să-l cuprind în brațe, el uitându-se mirat la mine.
T: Ai spart vreo bancă sau ceva, ce e cu tine? Ai băut prea multă cafea. zice el uitându-se ciudat la mine.
Ho: Ya da da. Acest tip și-a găsit perechea.
T: Cum? Stai că nu am înțeles.
Ho: Păi azi la cafeneaua din fața companiei sunt doi angajați noi, omega amândoi, iar cel mai frumos e perechea mea.
T: Serios?
Ho:Da vorbesc foarte serios. În seara asta la șase jumătate avem întâlnire.
În timp ce stăteam de vorbă cu Tae.
JK:Hei băieți, ce faceți?T:Ăsta și-a găsit sufletul pereche.
JK:Serios? Când și unde l-ai găsit?
Ho: Azi la cafenea.
JK: Cum la cafenea? E angajat sau doar client?
Ho: Păi proprietari au angajat persoane noi.
Jk:Cum adică persoane? Mai multe sau doar una?
Ho:Dar curios mai ești tu. Să știi că curioșii mor repede. Și da sunt 2 persoane noi.
Jk: Oare perechea mea nu e?
Ho: Nu știu, am văzut un șaten, destul de scund, care stătea la tejghea. Ne interesant din punctul meu de vedere.
Jk: O să cobor cu tine.
Ho:Ok.
*****
Hei hei sper sa va placa asa ca susțineți mă să scriu în continuare.
Mulțumesc pentru tot
🥰🥰🥰🥰❤️
CITEȘTI
Colțul Atracției <<Sope❤️>>
FanficLegătura dintre 2 persoane se face prin miros. Alfa sunt cei mai puternici, beta sunt oameni normali iar omega sunt cei mai slabi și cei mai fragili. Ei pot da naștere la suflete. Hoseok este CEO al companiei "HOpE". Acesta este un bărbat atrăgător...