Tolga geldiğinde bir elinde su diğer elinde de ilaç vardı. Bana ilacı uzattığın da ilacı alarak ağzıma attım ve getirdiği bir bardak suyun hepsini içtim.Daha sonra Tolga yanıma oturarak başımı göğsüne yasladı veT:Birazdan ağrın diner Hayel perim.
H:Umarım diner.
T:Biraz kapat gözlerini istersen.Gözlerimi kapatıp Tolganin kalp atış sesini dinlemeye başladım.
5 dk sonra gözlerimi açtığımda hala Tolganın göğsünde yatıyordum ve oda saçlarımı okşuyordu. Başımı kaldırdığımdaT:Ağrı geçti mi bitanem.
H:Evet geçti şimdi daha iyiyim.
T:Gel o zaman aşağıda kahvaltımızı yapalım.
H:Tamam.Ayağa kalkarak aşağıya indik.Sofrayı görür görmez karnım guruldamaya başladı.Tolga gülümseyerek yanıma yaklaştı ve elini karnıma götürdü
T:Küçük bir senden olsa ne güzel olurdu.
H:Ne?Olmaz öyle bişey olamaz.
T:Neden ki bitanem.
H:Okulum var.Son 1 sene kaldı.
T:Okuldan sonra yaparız o zaman.
H:Tolga ya saçmalama. Çok saçma konular konuşuyoruz daha evli bile değiliz.
T:O zaman evlendiğimizde konuşuruz bitanem.
H:Evlenirsek konuşuruz.
T:Eveleneceğiz ve çok mutlu olacağız bitanem.
H:Of tamam evleneceğiz hadi yemek yiyelim artık çok açım.
T:Gel otur ben çayları koyayım.
H:Sen otur ben koyarım.
T:Öyle diyorsan.Gidip çaydanlık aldım ve çayları koymaya başladım.
Koyduktan sonra bende masaya oturarak kahvaltımı etmeye başladım.DENİZDEN:
Kahvaltımızı yaptıktan sonra Emir kalktı ve kapıya doğru gitti
D:Nereye gidiyorsun Emir.
E:İşlerim var güzelim sen evde kal olur mu? Kapı da bir tane adam var bişey istersen ona söyleyebilirsin.
D:Tamam.Ne zaman geleceksin.
E:Akşama doğru gelmiş olurum güzelim.
D:Tamam Emir.Görüşürüz.Emir gittikten sonra etrafı toplamaya başladım çok canım sıkılıyordu.Etrafta biraz dolaşarak kalem ve kağıt aradım.
...
Sonunda herşeyi bulmuştum hatta ek olarak birkaç renk boya kalemi bile.
Oturup resim çizmeye başladım.
Emiri çizecektim aklımda kaldığı kadar.HAYELDEN:
Kahvaltımız bittiğinde Tolga ayağa kalkarak kapıya doğru ilerledi.
H:Tolga nereye gidiyorsun.
T:İşlerim var bitanem onları halletmeye.
H:İnsan öldürmek mi?
Yanıma gelerekT:Sen takma bunları bitanem .Beni bekle akşam birlikteyiz söz verdin.
H:Ne?
T: Dün gece yarın seninim birlikteyiz söz veriyorum dedin.
H:Hay dilimi arı soksaydı.
T:Bişey olmaz bitanem sadece bu gece artık benimsin.
H:Hayır.
T:Evet.
H:Tamam ne olabilir ki en fazla.
T:En fazla evleniriz.
H:Of Tolga ya. Neyse işin vardı senin.
T:Evet.Görüşürüz bitanem.
H:Görüşürüz.Kapıdan çıktıktan sonra bende etrafı toplamaya başlamıştım.
...
Koltukta televizyon izlerken Tolganın gelmesiyle irkilmiştim.O gülümseyerek
T:Çok yoruldum uyuyalım.
H:Sen uyu ben de gelirim.
T:Hayır bu gece benimsin.Beni kavradığı gibi sırtına atmış ve yukarıya odaya çıkarmıştı.
Odaya girdiğimizde hızlıca kapıyı kilitlemiş ve beni yere bırakmıştı.
Ben tam Tolgaya vuracakken
Beni öpmüştü daha sonra belimden kavrayarak yatağa doğru yatırmıştı....
DENİZDEN:
Akşam olduğunda ben hala bir şeyler çiziyordum.
Emir yanıma oturunca ürkerek ona baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Yoldaki Doğrular(+16)
Teen FictionHiçbiri tesadüf değil onların bizi bulması,bizim onlara aşık olmamız. Bizim kaderimiz zaten yazılmıştı. O kader yanlış yolda olsa bile biz o yoldaki doğruları bulacağız. 2 arkadaşı kaçıran 2 mafya ve onların kaderine yazılı olan imkansız aşkları. +...