HAYELDEN:Odama geçtiğimde anda kendimi yatağa bırakmıştım.
...
Yanımda bir ağırlık hissettiğimde otarafa doğru döndüm.
Tolga gelmişti fakat içeri nasıl girmişti?H:Tolga?
T:Efendim bitanem.
H:Nasıl girdin odaya?
T:Of Hayel çok uykum var bitanem uyuyalım çok yoruldum bu gün.
H:Peki.Tolgaya sarılarak uyudum.
DENİZDEN:
Gece gece kapımın kapanma sesi ile uyandığımda Emirin odama girdiğini gördüm.
Yatakta dik oturarakD:Emir odaya nasıl girdin.
E:Birinden rica ettim verdiler güzelim.
D:Rica ettin?Rica ettiğine inanasım gelmedi ama.
E:Verdiler işte bir şekilde boşver sen.Hadi uyuyalım bu gün Seni çok özledim.Yatakta kenara kayarak Emire yer açmıştım.Gelip yanıma uzandığında
Bende ona sırtımı döndüm ve uzandım.
Beni belimden kavrayarak kendine çekti ve başını boyun girintime koyarak 'iyi geceler güzelim ' dedi.
Bende 'iyi geceler ' diyerek uyumaya başladım....
Sabah uyandığımda Emirin göğsünde yatıyordum ve üstünde bir şey yoktu. Hemen kalkıp battaniyeyi açtım. Allahtan pantolonu vardı.
Emir gülümseyerek uyandığındaE:Noldu güzelim.
D:Şey yok birşey ya geri uyuyalım.
E:Gece çok sıcaktı güzelim üstümü çıkarttım o yüzden.Yüzüm utandığım için kızarmıştı.
Kalkıp benimle aynı hizaya geldi ve bana sarılarak birlikte yatmamızı sağladı.
Beni başımdan öperekE:İlerde evleneceğiz utanmana gerek yok güzelim.
D:Of Emir ya.Hep fesat düşünüyorsun.
E:Sende öyle düşünmedin mi?Piç sırıtışı yapmıştı.
D:Yo sen yanlış düşünüyorsun.
Bu arada ben bir şey fark ettim. Emir uyku sersemiyken çok tatlı ve çekici oluyordu. Boğuk sesi ve her zaman dağınık olmasına rağmen kalktığında daha dağınık olan saçları ve o tatlı ve çekici bakışları.
Ben emire hala hayran hayran bakarkenE:Noldu güzelim? Yüzümde bir şey mi var?
D:Hayır hayır. Sadece yeni kalktığın zaman sana olan sevgim artıyormuş onu fark ettim.Emir sırıtımaya başlamış ardından bana yaklaşmaya başlamıştı. Benim yanaklarım kızarırken
E:Peki sana bunu düşündüren şey ne?
Hem hiç düşünmeden cevap vermiştim
D:Dağınık saçların, uykulu gözlerin, boğuk sesin, tatlı ve çekici bakışların. Bunlar seni bana daha çok sevdiren şeyler.
E:O zaman bende sana bir şey itiraf edeyim. Utanınca çok tatlı oluyorsun.
D:Emir ya. Daha fazla utandırma beni.Emir hala bana sırıtarak bakınca sinirlenerek arkamı Emire dönüp gözlerimi kapattım .Emir de ellerini belime sararak
Beni kendine çekmişti ve boynuma bir öpücük kondurmuştu.
'Seni seviyorum ' diye mırıldandığında sinirimi unutmuş gülümseyerek geri uyumuştum.HAYELDEN:
Gözlerimi açtığım da kendimi Tolgaya sarılır bir halde buldum ve aynı şekilde Tolgada bana sarılıyordu.
Tolgada gözlerini açtığında yanağıma bir öpücük kondurup geri çekilmişti.T:Günaydın bitanem.
H:Günaydın Tolga.
T:Biraz daha uyusak mı?Ben Hala çok yorgunum.Tolgaya dahada yaklaşarak aramızda olan farkı da kapatmıştım.
H:Neden olmasın.
Başımı Tolganın göğsüne yaslayarak
Yavaşça gözlerimi kapattım ve kendimi tekrar uykuya teslim ettim....
Uyandığımda etrafıma baktım ama kimse yoktu.Korku ile yataktan kalkarak kapıya doğru gittim.
Kapıyı açtığımda karşımda Tolga ve bir kız resmen sevişiyordu.
Kapıyı tekrar kapatarak kilitledi ve hızla banyoya koştum. Bunlar rüya rüya olmalıydı.
Sonra kapının arkasından Tolganın sesi.T:Hayel.
T:Hayel!Biraz yüksek sesle söylemişti adımı.
Ama kapıyı açmak istemiyordum sonra bir anda etraf birbirine karışmaya başladı her şey yere düşerken bende zar zor bir yere tutunmaya çalışıyordum.Korku ve panikle ile gözlerimi açtığımda kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.Elimi başıma götürdüm ve terlediğimi fark ettim.
Tolga bana bakıyor ve elimi tutuyordu.T:Bitanem kabus görüyordun sanırım.
Sıkıca Tolga sarıldım.Ne olup bittiğini anlamamıştı ama o da bana sıkıca sarıldı.Başımı kaldırıp onun ela gözlerine baktım. Bana endişe dolu bir ifade ile bakıyordu. Belliki benim için endişelenmişti.
H:Çok kötü bir kâbustu.
T:Ne gördün?Bir an ne diyeceğimi şaşırdım ne yani başka bir kadınla seviştiğini mi söyleyecektim olmazdı kesin kızarırdım. Tolga gözlerimin içine hadi söyle bitanem der gibi bakıyordu.
H:Rüyamda bir kadınla sevişiyordun.
Direkt konuya dalmıştım.Bana şaşkın bir ifade ile bakıyordu.
T:Ne yani bu yüzden mi bu kadar korktun.
H:Tolga bir kızın en büyük korkusu sevdiği adamın onu aldatmasıdır.Sinirle söylemiştim.Tolga gülümseyerek beni kendine daha çok yapıştırdı.
T:Seninle birlikteyken başka bir kızla birlikte olmak yapacağım en büyük salaklık olurdu.
H:Neden? Sonuçta benden daha güzel kızlar var ve eminim senin için yanıp tutuşurlar.
T:Ben tek gecelik kızları napayım Hayel. Ben sadece benim olanla ilgilenirim gerisi sikimde bile olmaz.
Anladın mı bitanem?
H:Anladım.
T:O zaman sorun yok.Daha sıkı sarıldım Tolgaya.Telefonun alarmı ötünce uykum dağıldı ve dik oturdum.Tolgada dik oturunca
H:Bu kadar uyuşukluk yeter kahvaltı yapalım.
T:Hadi kalk hazırlan. Bende odama gidiyorum.Kapıya doğru gitti ve kapıyı açarak çıktı.Kapı kapandıktan sonra bende kalktım ve üstümü değiştirmeye başladım.
(Hayel giysi)

DENİZDEN:Kapımız çalındığında ikimizde uyandık.
E:Birini mi bekliyordun güzelim.
D:Hayır beklemiyordum.Neyse bakıp geliyorum.Kapıya doğru gidip açtığımda karşımda Hayel ve Tolga vardı.
Uykulu gözlerle.D:Günaydın.
H:Hadi kalkın kahvaltıya gidelim.
E:Tamam hazırlanıp geliriz siz inin aşağı.Tolga ve Hayel onay verip odadan çıkmıştı
E:Bende gidip üstümü değiştireyim sende hazırlan on dakika ya gelirim. Olur mu güzelim?
D:Olur. Görüşürüz.Emir beni alnımdan öpüp dışarı çıkmıştı bende sırıtarak hazırlanmaya başladım.
(Deniz giysi)

ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Yoldaki Doğrular(+16)
TeenfikceHiçbiri tesadüf değil onların bizi bulması,bizim onlara aşık olmamız. Bizim kaderimiz zaten yazılmıştı. O kader yanlış yolda olsa bile biz o yoldaki doğruları bulacağız. 2 arkadaşı kaçıran 2 mafya ve onların kaderine yazılı olan imkansız aşkları. +...