1. Bölüm

19 7 1
                                    

Şimdiki zaman ( 26 Aralık 2020 )
" Alera Korel kuzenin Deniz Korel'i ve Kimya öğretmenin olan Ahmet Tan'ı öldürdüğünü itiraf ediyormusun?"
Komiser oldukca sinirli ve ciddi görünüyordu ama beni daha tanımıyorsu bile.
" Avukatım olmadan asla konuşmam ki şöyle şey daha var ben daha 17 yaşımdayım yani sizin yaptığınız da bir suç "
Komiser gözlerini kısıp
" yani senin de yaptığın bir suç var bu şekilde mi anlamalıyım"
" Kelime oyunu yapmaya çalışıyorsunuz ama ben yemem neden biliyor musunuz çünkü ben bir avukatın kızıyım ağzımdan bir kelime bile alamazsınız"
Diyip arkama yaslandım. Komiser gülüp
" Herşeyi itiraf edeceksiniz buna mecbursunuz siz beş çocuk artık bize oyun oynayamazsınız neden öldürdünüz onları söyleyin artık"
" Biz mi öldürmüşüz onları komik geliyor artık bu mesele niye kuzenimi öldüreyim ki onu geçtim ben eşit ağırlık öğrencisiyim ne işim olur benim Kimya öğretmeniyle."
Komiser oflayarak arkasına yaslandı. Kaşlarımı yukarı kaldırıp indirdim.
" Ben Ahmet komiseri çağırıyım belki o seni konuşturur"
Diyip çıktı. Üzerinden 5 dakika sonra Ahmet komiser girdi karşımdaki sandalyeye oturup konuşmaya başladı.
" Alera açık konuşmak istiyorum eğer siz öldürdüyseniz söyleyin bak Emir de bu işin içinde sizi kurtarırım sıkıntı olmaz şuan kimse bizi dinlemiyor itiraf et ne dersin."

12 Temmuz 2020
13:45
Valizimin fermuarını çekip odadan çıktım. Masadan sandalye çekip oturdum annem bana bakıp " Bugün güzelce eğlenin tatlım okullarınızın açılmasına az kaldı son 1 buçuk ay Deniz de sizinle olacak mı" dedi ağzımdaki salatalığı yutup "hayır ama bir ara uğrayacak biliyorsun o burakla bu hafta Denizli'ye gidecek sevgilisiyle gezeceklermiş" dedim başını sallayıp " tamam istersen sizi baban bıraksın" dedi başımı hayır anlamıyla sallayıp "Canay'ın arabası büyük o götürecek ama ehliyet sorunu var biliyorsun o yüzden orman yolunu kullanıcaz polise yakalanmadan gideriz hem o yolda kamerada yok" dedim başını sallayıp "aman dikkat edin bekçide istemediniz zaten aklkmız sizde kalmasın. Telefonlarınızı büyük bir ihtimalle kapatacaksınız ama gidince arayın öyle kapatın lütfen tatlım" dedi "tamam anne ben çıkıyorum Canay gelir birazdan" dedim ve hemen kalkıp valizimi alıp çıktım.
Arabasına yaslanmış beni bekleyen Canay'a baktım. Sarı saçları her zamanki gibi yukarıya doğru şekil vermişti yanına gelip "niye aramadın" dedim "sanki arasaydım hemen çıkacaktın demi" dedi gülerek doğru valla gelmezdim hemen hadi gidip Begümü alalım Emirle Dilay arkadan geleceklermiş." dedim başını sallayıp arabaya bindik.
Sonunda gelmiştik araba hep uyumuştum. Araban inip çakıl taşı ile kaplanmış olan yolda yürümeye başladım burayı seviyorum havası çok güzeldi yolun tam ortasında durup etrafıma baktım yemyeşil ağaçların arasında öten kuşların sesi huzur vericiydi. Yavaşça esen rüzgarı tenimde dans ettiğini hissediyorum bu harika bir histi. Canay'a dönüp "hadi valileri eve getir" dedim o sırada da çantamdan evin anahtarını çıkardım Canay yanıma gelip "bütün amele işlerini bana yaptırıyorsun sen ama ya" dedi evin kapısını açıp "Emir de amelelik yapıyor merak etme o da et ve tavukları alıp gelecek" dedim gülerek "iyi bari cebimden para çıkmadı" dedi valizimi alıp yukarı çıkartırken "babanın 8 tane oteli var ve 2 tane de şirketiniz var ama sen hala cimrilik ediyorsun" dedim odama girip valizimi dolabımın hemen yanına koydum yatağımın üzerindeki beyaz şarşafı alıp kirli sepetine attım, perdeleri açıp pençerimi açtım oradan da balkona çıktım ev ormanın içindeydi o yüzden de sessiz sakin bir yerdi okullar açılmadan önce çok güzel bir şekilde kafamızı dinleyecektik.

Şimdiki zaman ( 26 Aralık 2020)
23:00
" neyi isiraf ediyim Ahmet Amca biz bir şey yapmadık hem biz ifademizi vermiştik avukatımız gelsin çıkıcaz elinizde bir şey yok bizi burada tutamazsınız"
" nereden biliyorsun olmadığını"
İşte şimdi ayağımızı çukura sokmuştuk. Çarpıtmamı yapıyordu yoksa elinde gerçekten de bir şey mi vardı olması imkansızdı bütün kanıtları silmiştik eminim.
" nerden biliyorum biliyor musun çünkü biz bir şey yapmadık" dedim
Arkama yaslandım Ahmet komiser ellerini saçlarına sokup karıştırdı gülerek onu iziledim.
.
.
.
.
.
🌾😊



Olay Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin