Fatih Uslu'dan ;
Gözlerimi odaya vuran güneş ışığı ile birlikte açtım. Hamza'ya sokularak uyduğumu fark etmiştim.
Fatih : Ne oluyor lan burada?
Ayağa kalktığımda çıplaklığım belli oluyordu. Hamza'nın üstünden yorganı alıp kendime örttüm. Hamza'da çıplaktı. Gürültü çıkardığımdan uyandı. Arkasına dönüp bana bakınca gülümsedi.
Hamza : Günaydın Fatih.
Fatih : G-Günaydın da ne oldu? Neden çıplağız lan!?
Hamza : D-Dur, kızma.
Hamza yüzünde bir kızarıklık ile pişman olduğunu belli etti. Bu onu çok tatlı kılıyordu.
Hamza : Dün sen Freestyle yarışmasını kazandın ya hani.
Fatih : Sonra?
Hamza : Sonra beni yendiğin için ben de bir şeyler içmek için bir teklifte bulundum. Sen kabul edince ikimiz de sarhoş kafayla zar zor benim evime geçmiştik ve oradan bu hale geldik.
Fatih : Lan ne alaka? Arkadaşça içki içmişiz, bu hale nasıl geldik?
Hamza : Ama izin vermiyorsun ki anlatayım!
Fatih : Of, anlat.
Hamza : Sonra sen beni duvara yaslayıp boynumdan ısırmaya başladın, ben seni itsem de kurtulamadım. Bana aşık olduğunu itiraf edince ben de kabul ettim. Yani artık sevgiliyiz hayatım!
Fatih : Sen nasıl bu kadar şeyi hatırlıyorsun?
Hamza : Kağıda yazdım, aklımda.
Fatih : Sarhoşken insan cidden duygularını ifade edebiliyormuş.
Hamza : Kızdın mı bana?
Fatih : Sana neden kızayım? Suç bende ya.
Hamza, sevinçle yatakta ayağa kalktı ve kucağıma atladı.
Hamza : O zaman bir kez daha yapalım!
Hamza, sımsıkı boynuma tutunmuşken onu yatağa geri fırlattım. Omzumda elinin bıraktığı izler vardı.
Fatih : Sen benden büyüksün, hem de 4 yaş! Yanlış değil mi bu?
Hamza'nın, gözleri dolmaya başlamıştı. Bana anlamsız bakışlar attı. Ben de kolumu sıvazlıyordum. Evet, Hamza'ya hayrandım. Yaptığı müzikleri, şarkıları her şeyiyle kusursuz birisiydi. Ben bu yanını seviyordum ve onu idol alıyordum fakat aşık olacak derecede sevdiğimi bilmiyordum. İdolüm ile sevgili olmak, harika! (!)
Hamza'nın yanına yatağa oturdum. Tek elimi kaldırıp dizine koydum. Bana baktı. Gözleri dolacak gibiydi. Diğer elim ile göz yaşları akmadan kurumasını sağladım.
Hamza : Ş-Şimdi, olmaz mı?
Fatih : Benden büyüksün sen, bu bir engel değil ama ikimiz de erkeğiz!
Hamza : Aşkın cinsiyeti y-yoktur.
Gerçekten yok muydu? Çoğu ünlü kendisinden 30 yaş kızlarla çıkarken veya eşcinsel evliliği yaparken biz ikimizden olmaz mıydı?
Fatih : Haklısın.
Tebessüm ettim. İdolüm ile sevgili olmak, isterdim!
Hamza : G-Gideyim ben...
Hamza, ayağa kalkıp ağlamaya başladı ki kolundan tutup yatağa uzandırdım. Bacaklarını havaya kaldırıp ellerim ile tuttum. Kalçası iyice açılınca aletimi içine sokmaya başladım. İnlemesi beni de zevke getiriyordu ve daha da hızlı yapmak istiyordum ki öyle de yapıyordum.
Hamza : A-Ama sen 'Olmaz' d-demiştin.
Fatih : Böyle mızmızlanacaksan seni hemen terk edebilirim Hamza.
Hamza, susup anın keyfini çıkarmaya başlamıştı. Ben de onu daha hızlı becermeye başladım.
Çoğu kızdan daha ince bir bele, zayıf ve narin bir vücuda sahipti. Cinsiyeti kız olsa, düşünemiyordum bile! Yüz hatları keskin ve güzeldi. Aşık olunmayacak gibi de değildi.
Mor rengine yakın dudaklarını acıdan ısırıyordu. Yüzü kıpkırmızı olmuştu. Kollarını bel kemiğini tutmak için kullanıyordu.
Bu pozisyon onun canını çok acıtıyor olsa gerek, ağlayacak gibi olmuştu. Aletimi sokmayı bırakıp durdum. Daha fazla acı çekmesini istemiyordum çünkü çirkin duruyordu. Ben ayağa kalkınca o da kalkmıştı. Benden büyük olmasına rağmen o benden genç gibi görünüyordu. Boy olarak benden 10 metre kadar kısaydı.
Hamza'nın yüzünde ki kızarıklık gitmişti. Ayakta zor duruyordu ki yatağa geri düştü. Güldüm, güldü...ve böylece bu ilişki böyle yürüdü.
- Selam canlar, nasıl olmuş ilk smut one shot bölümü?
- Bir sonra ki bölümde kimleri görmek isterdiniz?
- Kurguyu almak isteyen alabilir, hem böylece Watty'de daha fazla kurgu yazarı görürüm. Alacak olan varsa tamamen serbest, isim belirtmek isteyen belirtir. Yeter ki yazın!
- Bölüme puanınız?
- Oy, bol bol yorum ve takip edip hikayemi arkadaşlarınız ile paylaşır mısınız?
- Hoşunuza giden bir bölümü ileride hikaye olarak yazabilirim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Rapper's One Shot ~
FanfictionHer bölüm farklı Rap'çilerin konulu, tek bölümlük aşk hikayelerini barındıran bir kitap.