ROS - 2

578 14 26
                                    

Mutfakta bir yandan yemek yaparken bir yandan da telefonumdan Twitter'da geziniyordum. Bir çok hakkımda yapılan mesajlara rastlıyordum. Örnek olarak 'Tek vasfı Fuat Ergin'in eşi olması.' Ben İdolüm ile 5 aydır evliydim ve 5 aydır böyle kötü yorumlar hep alıyordum. Telefonumu bırakıp domatesleri kesmeye başlamıştım ki arkamdan Fuat gelip bana sokuldu. Boynumdan bir öpücük koyup sandalyeye oturdu. Hiç arkamı dönmedim ve direkt domatesleri kesmeye devam ettim.

Mete : Korkuttun, böyle yapma ya.

Fuat : Pardon, ne yapıyorsun?

Mete : Gördüğün gibi hayatım, domates kesiyorum.

Fuat : Onu bunu boşver de...bir bak bana.

Bıçağı ve domatesi bırakıp Fuat'a döndüm. Tezgaha yaslanıp ağzından çıkacak olan kelimelere odaklandım.

Fuat : Var mısın küçük bir yaramazlığa.

Fuat'ın üstüne doğru ilerleyip bacaklarının arasına girdim. Ellerini kalçama dokundurdu.

Mete : Mutfağımın dağılmasını istemiyorum.

Fuat : Çok nazlısın...

Mete : Ne? Of, yeter çık mutfağımdan Fuat!

Fuat : Geliyor musun?

Mete : Geliyorum.

Fuat yatak odasına gitmişti. Ben de her şeyi bırakıp arkasından gittim. O üstünü değiştiriyordu, ben de soyundum.

İkimiz de çırıl çıplak kaldık. Fuat, beni duvara yaslayıp belden aşağımda elleri ile gezdi. Bunun bana verdiği zevk ile onu boynundan öpüp ısırıyordum. Onu yatağa doğru ittiğimde düşmüştü ve yatakta uzalıydı. Bacaklarımı açıp kucağına yani aletine oturdum.

[ Pozisyon aklınızda canlanmadıysa diye koydum, umarım böyle bir fotoğraf yasak değildir ya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[ Pozisyon aklınızda canlanmadıysa diye koydum, umarım böyle bir fotoğraf yasak değildir ya...]

Ellerim ile boynundan tutarken o elleri ile belimi tutuyordu. Kucağında inleyerek zıplamaya başladım. Her zıpladığımda aleti biraz daha içime giriyordu.

Mete : Ahh, evet! Evet!

Fuat'ın gülümsemesi ile daha hızlı zıpladım. Verdiği acı eve mutluluk tarif edilemezdi! Elleri ile kalçamı okşayıp arada ufak tokatlar atıyordu.

Mete : Yalamak istiyorum!

Fuat, beni kucağından kaldırdı. Bacaklarını açıp aletini apaçık hale getirmişti. Yatakta bacaklarına doğru uzanıp aletini ağzıma almaya başladım. Fuat, kafamı tutup daha derine almamı sağlıyordu. Bu biraz midemi bulandırıyor gibiydi.

Mete : Fuat, çok tuhaf değil mi?

Fuat : Ney aşkım?

Bir yandan aletini yalıyor ve bir yandan çıkan sıcak sıvıyı tükürüyordum.

Mete : Sen benim üstadımsın ve ben senin eşinim!

Fuat, gülümseyip kafamı tekrar aletine gömdü.

Fuat : Bunu daha kaç kez söyleyeceksin? Aramızda ki yaş farkını da söyle tam olsun.

Sıvıyı tükürüp Fuat'a dönüp güldüm.

Mete : 16...

Aletini yalamayı bırakıp Fuat'ın içime girmesi için ona kalçamı döndüm.

Fuat : Bu pozdan nefret ettiğini sanıyordum.

Mete : Evet, beni bir köpek gibi becermeni sevmiyorum.

Fuat : Peki.

Fuat, içime girince inlemeye başlayıp kalçamı biraz daha yukarı kaldırdım. Aşırı zevkliydi, kalçamı biraz daha kaldırmaya çalıştım fakat yapamadım çünkü belim ağrımaya başladı. Fuat, içimde git-gel yaparken alkış sesleri çıkıyordu. Telefonumun çalması ile elim ile masaya uzanıp telefonumu aldım.

Fuat : Ne güzel gidiyorduk işte fıstık?

Mete : Ay, dur önemli olabilir.

Fuat : Hah, tamam.

Hamza arıyordu, Fatih ile her küstüğünde beni arıyordu. Telefonu açıp hapörlere aldım ve yanıma koydum. Fuat, bu sırada beni becermeye devam ediyordu. İnlerken konuşmak...

Hamza : Yeter, Yeter! Ayrılacağım Fatih ile.

Mete : Ah, Ne oldu?

Hamza : Ne olmadı ki!? Sevişme esnasında aniden beni terk edip gitti! Neymiş, 'Ceyda doğum yapıyor.' Yarı yolda bırakıp gitti beni. Sen iyi misin, sesin çok iyi gelmiyor.

Telefonda konuşurken inleme seslerim az çok geliyordu.

Mete : Şuan da pek müsait değilim, sonra konuşsak?

Hamza : Sen de git!

Hamza, sinirle telefonu kapatınca Fuat, saçımdan tutup kafamı yukarı kaldırıp beni daha sert becermeye başladı. Kendimi Fuat'tan kurtarıp yerde ki kıyafetlerimi giydim. Fuat, beni süzdü.

Fuat : Bu kadar mı?

Mete : Daha fazla devam edersek, ben açlıktan öleceğim tatlım. Sen de bir duş falan al. Mutfağıma pis pis girmeni istemiyorum.

Fuat : Peki...

Fuat'ın, dudağına bir öpücük koyup kalçamı kıvıra kıvıra mutfağa yürümüştüm...

~ Rapper's One Shot ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin