ROS - 3

443 10 13
                                    

Melis'ten...

Ufuk'un bizi bir erkek ile aldattığına inanamıyorum. Güya eski sevgilisi Ceyda ve ben şuan da Ufuk'a sinirli gözlerle bakıyorduk. Yanında Joker vardı.

Mete : Ufuk, bunlar kim ya?

Ufuk : Hayatım dur bi'. Ceyda, Melis!

Ceyda : Ne var Allah'ın belası?

Ufuk : Aldattım işte sizi... Ben Mete ile mutluyum, siz de gidin hayatınızı yaşayın!

Mete'nin elini tutması ile ben tam gidecektim ki Ceyda kolumu tuttu. Ceyda'ya bakınca ne olduğunu anlamadım. Mete ve Ufuk el ele tutuşup gitmişti.

Ceyda : Kafa dağıtmak ister misin?

Melis : Eski sevgilimin eski sevgilisi ile mi?

Ceyda : Bak, biliyorum ben de senin gibi şok oldum. İkimizi de aldattı. Üstelik seni benimle de aldattı.

Melis : Ne yapacağız?

Ceyda : Bir şeyler içeriz.

Melis : Çok duramam ki, annem kızar.

Ceyda : Kaç yaşındasın ki sen?

Melis : 20, sen?

Ceyda : 26.

Melis : Haydi gidelim o zaman.

Kız kıza kafa dağıtmak iyi olacaktır. Ne de olsa artık ikimizin de Ufuk ile bir bağı kalmamıştı

~

Ben beşinci bardağımı içerken Ceyda sadece bir bardak içmişti. Benim kafam hali ile güzel olunca Ceyda beni evime götürmek istemişti fakat ben söylemedim. Annem böyle görürse fena kızardı. Üstümde ki ceketi çıkarıp koltuğa fırlatmıştı. Ben de diğer uzun koltukta uzanıyordum.

Melis : Bir bardak daha içki lütfen!

Ceyda : Ah, keşke gitmeseydik...

Ceyda, üstüme battaniye örtecekti ki, ben battaniyeyi örtmesini engelleyip Ceyda'yı yanaklarından tuttum ve kendime çektim. Nefesini hissettiğimde biraz duraksadım. Daha sonra o öpmüştü beni zaten. Allah'ım, ne oluyor?

Ceyda : S-Sakın, bir daha yapma.

Melis : Seni istiyorum!

Ceyda'yı üstüme çekip kucağıma oturttum. Ellerim ile belinden tuttum. O da zevke gelmiş olsa ki ellerini göğsümde gezdiriyordu.

Melis : Sen de istiyorsun demek ki.

Ceyda : Şş!

Ceyda, üstünü çıkarıp kıyafetlerini yere fırlattı. Kucağımdan kalkıp kot şortunu da çıkarmıştı. Ardından ik çamaşırlarını çıkarınca çıplak kalmıştı. Ben de aynılarını yaptım. Çıplak kalınca Ceyda'nın istemsizce göğsüne bakıyordum. O bana yavaş yavaş yaklaşıp ellerini belime dolayıp beni duvara yaslarken ben pasif kaldım. Belimden tutmaya devam edip boynumdan öpmeye daha sonra yavaşça ısırmaya başlayınca verdiği acı ile zevke geldim. Bacaklarımı Ceyda'nın, beline dolayıp kucağına girmiş oldum. Düşmemek için boynuna sımsıkı tutundum. O da belimden tutuyordu. Beni duvara yaslayıp öpmeye başladı. Ben de aynı şekilde öpmeye başlamıştım ki sanırım bir yerini kanattım. Ağzıma demir tadı geliyordu.  Beni öpmeyi bırakıp yatağına götürdü ve fırlattı. Ardından kucağıma geçip vücudumu yalamaya arada ufak ısırıklar bırakmaya başladı. Kapının çalması ile ikimiz de umursamayıp devam ettik. Kapıdan sesler geliyordu, kim gelmiş olabilirdi ki?

Melis : K-Kim, geldi? Amaaan, boşver!

Ceyda, tebessüm edip beni ısırmaya devam etti. Aniden gelen Ufuk ve Mete ile ben kıpkırmızı olmuştum. Ufuk'un elinde anahtar vardı. Bize bakınca kaşını kaldırdı. Ceyda üstümden kalkıp battaniye ile ikimizi kamufle etti.

Mete : Ateşli.

Melis : Ne istiyorsun Ufuk!? Siktir git!

Ufuk : Eşyalarımı toplamaya gelmiştim ve senin eve geleceğini tahmin etmemiştim. Mete ile burada ateşli bir kaç an yaşamak için geldik.

Ufuk, Mete'nin dudağına bir öpücük koyunca ben kafamı yasladığım yastığı ikisini de fırlattım. Ardından diğer yastıkları Ceyda ile beraber attık. İkisi de koşa koşa evden kaçmıştı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~ Rapper's One Shot ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin