** A helyszínen **
*Adrien, Fekete Macska*
Hamarabb érkeztem mint ő, még jóhogy! Ciki lett volna ha ő hamarabb lett volna itt. Gyors leellenőriztem hogy nyitva van-e még a hely ahova akarom vinni, még nyitva van sokáig. Ekkor megláttam hogy a mellettem lévő oszlopba kapaszkodik egy jojó, hát megjött.
-Bocsi a késésért - mondta, de engem nem érdekelt, ugyanis gyönyörű szép haja ki volt engedve, még soha nem láttam kiengedve
-Nem késtél - mosolyogtam - Szép a hajad
Erre ő elpirult, aztán eszembe jutott valami, hát a virág! Elővettem a virágot.
- Ez a tiéd, úrnőm, virágot a virágnak - Erre a mondatra az arca egyszínűvé vált a jelmezével
- Kö.. köszönöm
-Indulhatunk? - nyújtottam a kezem, erre ő megfogta a kezem és azt mondta
- Igen
Ekkor elvesztettem az eszem és hirtelen megfogtam a derekát, magamhoz szorítottam, majd a pálcával elvittem az étteremhez.
- Jajj bocsi - kértem bocsánatot, de ő nem úgy tűnt mint aki bánja.
- Semmi baj, ez az a hely?
- Igen - mondtam bizonytalanul mert féltem hogy neki nem tetszik.
- Mindig is szimpatikus volt ez a hely, de még nem jöttem el ide soha sem.
- Hát akkor most kipróbálod ezt a helyet - rámosolyogtam, mire ő vissza mosolygott.
Beléptünk, az itt dolgozó ember az tudta hogy ma idehozom Katicát, mivel lefoglaltam magunknak egy helyet, egy két helyes asztalt, közepén egy vázával, hogy beletudja tenni a virágot.
- Az ott a mi asztalunk - mutattam rá az asztalunkra.
- Hű, szép hely.
- Az bizony.
Kihúztam a székét, hogy üljön le, aztán én is leültem.
- Mit kértek? - kérdezte a pincér.
- Én egy... - nézegettem az étlapot - Te mit kérsz Katica?
- Én egy Piperadet, és egy Francia Citromos Pitét
- Akkor én is azt.
Erre észrevettem hogy összeköti a haját, úgy ahogy szokott lenni.
- Miért kötöd össze hajad?
- Azért hogy ne menjen bele az ételbe
Nem kellett sokat várni, megjött az ételünk, megettük, és megszólaltam.
- Figyelj, szeretnék valamit mondani, de nem itt, mi lenne ha kiülnénk az egyik ház tetejére?
- Rendben.
Hihetetlenül örültem és féltem egyszerre, mi lesz ha visszautasít? Akkor nem fogunk tudni együtt harcolni sem, pedig együtt kell, mert máshogy nem tudjuk legyőzni a gonoszt. Nem volt sok időm ezen gondolkodni mert megszólalt.
- Min gondolkozol?
- Én? Ja semmin csak elbambultam, na akkor megyünk?
-Menjünk
Felkapta a virágot és elindultunk.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Piperade - Nincs tökéletes egyetértés abban, hogy ezt a franciák, vagy a spanyolok adták-e a világnak. Itt tulajdonképpen egy lecsóról van szóval maradjunk annyiban, hogy ezt mi találtuk fel és ők csak asszisztáltak hozzá. 😀
YOU ARE READING
Miraculous - Ketten (18+)
Romance"Csináljuk úgy ahogy korábban, csak te és én a világ ellen" ~Adrien, 2. évad 25. rész~ Figyelem! Lesz benne 18+os rész is! Ennek érdekében olvasd el! *Adrien, Fekete Macska* Ma is olyan csodálatos volt mint mindig. Rengetegszer célozgattam rá hogy...