*Marinette, Katica*
Elsem hittem hogy éppen Macskával megyek a háztetőkön, este 8 órakor, úgy, hogy az előbb vacsoráztunk egyet, és kaptam virágot is. Teljesen megvoltam elégedve. Egyszer csak megszólalt.
- Itt vagyunk.
- Macska, ez a hely, gyönyörű kilátás van innen Párizsra!
- Igen, azért hoztalak ide
- Köszönöm
- Mit?
- Az egészet, a virágot, a vacsorát, ezt az egész estét
- Tetszett?
- Igen, nagyon
- Örülök neki - mosolyodott el
*Adrien, Fekete Macska*
Tetszett neki ez az este, akkor lehet hogy van esélyem? Már megőrített ez az egész, elakartam mondani neki de nem mertem. Már több ideje ott ültünk, amikor megszólalt.
- És mit is szerettél volna mondani? - nézett rám gyönyörű szép kék szemeivel.
Közelebb ültem hozzá.
- Hát tudod.. - és akkor ránéztem az ajkaira. Akartam, és abban a pillanatban elvesztettem a fejem, és megcsókoltam.
Először csodálkozott, aztán visszacsókolt, amitől meglepődtem, ez meg mit jelent? Viszontszeret? Vagy nem akar csalódást okozni? Vagy csak jó? Megőrjített, de élveztem a csókoz míg véget nem ért. Nagyon piros volt a feje, ez nem tudtam mit jelent de biztos vagyok benne hogy én is elpirultam.
- Ez meg... mi volt? - kérdezte dadogva
Erre lesüttöttem a szemem. Hogy lehetek ekkora idióta?? Megse kérdeztem, engedélyt se adott rá erre én megcsókoltam! Annyira idióta vagyok.
-Az érzéseim - mondtam, majd elmentem.
*Marinette, Katica*
Csak néztem ahogy elmegy, és gondolkoztam.
- Megcsókolt- suttogtam, és le sem lehetett törölni az arcomról a vigyort.
Ott ültem egyedül, egy háztetőn tökéletes kilátással, rá lehetett látni a világító Eiffel-toronyra.
A szavai keringtek a fejemben, ez azt jelenthette hogy ő is szeret engem. Aztán eszembe jutott hogy most mit gondolhat rólam, megkell mondanom neki hogy én is szeretem!
Hazamentem, úgy döntöttem alszok rá egyet, és holnap elmondom neki.
YOU ARE READING
Miraculous - Ketten (18+)
Romance"Csináljuk úgy ahogy korábban, csak te és én a világ ellen" ~Adrien, 2. évad 25. rész~ Figyelem! Lesz benne 18+os rész is! Ennek érdekében olvasd el! *Adrien, Fekete Macska* Ma is olyan csodálatos volt mint mindig. Rengetegszer célozgattam rá hogy...