A Hotelben

757 11 0
                                    


Figyelem! Itt a történet már kezd egy kicsit 18+ossá változni szóval ennek tudatában olvasd tovább!

*Adrien, Fekete Macska* 

Megkell még beszélnem apával, nehéz menet lesz. De mi van ha? Elmondok Nathalienak mindent kivéve hogy szuperhősökről van szó, ő biztos megért! És lefoglalja apát! Megyek is!

- Nathalie tudnánk beszélni?

- Igen Adrien?

- Tudod, van egy lány, aki szeret engem, és én is őt, és hétvégére egy hotelbe lefoglaltam egy hétvégét kettőnknek, és holnap délben indulunk, megtennéd hogy apám ezt ne tudja meg? Biztos nem engedne el

- Rendben Adrien, megteszem.

- Köszönöm Nathalie!!

Elkezdtem bepakolni a bőröndbe, nem sok cuccot raktam el, csak amennyi szükséges. Hamar kész lettem.

*Marinette, Katica*

Örültem hogy a szüleim ennyivel elintézték, szóval jöhetett a bepakolás, biztos vagyok benne hogy Macska nem hoz sok mindent, viszont mi nők, hát, maradjunk annyiban hogy sok mindent hozunk. Bedobtam sokféle variációt, minden esetre. Szóval nekem teli lett a bőröndöm, és pluszba még viszek egy táskában cuccokat. Hupsszi, lehet eltúloztam egy kicsit a pakolást.

**Másnap**

Végre! Alig várom már!

**Délben**

Egyszerre érkeztünk meg Macskával.

- Üdv Bogaram.

- Szia Cicus.

- Akkor most elmegyünk a szállodába, megengeded?

- Mit?

- Ezt - és a térdére ültetett majd kinyújtotta a botját.


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Megérkeztünk a szállodához.

- Hű.

Macska tényleg mindent beleadott! Méreg drága lehetett ez a hotel! Nagyon magas volt! 

- Pakoljuk ki a cuccunkat, fent a 8as szoba lesz a miénk. Direkt nem egy nagy számra foglaltam, hogy ne kelljen annyit liftezni vagy lépcsőzni - mosolygott.

Rámosolyogtam. Aztán elindultunk lifttel fel, mert hát nem lehet a bőröndöket egy hamar felvinni a lépcsőn.

Amint beléptünk a szobába észrevettem valamit, egy ágy volt a szobában, egy kétszemélyes ágy.

Miraculous - Ketten (18+)Where stories live. Discover now