AF 1-HARI PEMBUKAAN

25 0 0
                                    

Annyeonghaseyoo...nama ku Esy aka Y/N. Aku hanyala seorang gadis yang normal tapi itu sebelum aku menjadi seorang fans...Fans kepadaa....Yaaa benarr..iaitu ARMY..bangtanboys termasyur dipersadaa dunia..okey dah dah berangan..marila kita mulakan cerita aku..

Hari ini merupakan hari pertama dan juga hari dimana Army fancafe dibuka..aku tidak menyangka pembukaan cafe ini mendapat sambutan dari setiap orang..Cita- cita aku selama ini telah pun tercapai untuk membuka semua fancafe khas buat army..

"Annyeonggg Unnie yahh unniee unniieeeeeee!!!!" Seorang gadis lebih muda menyapa

"YAHHH apa yang kamu nakkk dariii unnie" marah aku

"Heheh nan molla"

"JANGAN GANGGU I..Cause i want to introduce our cafe to readers"

"Uwu speakinggg..aish yela yela.." dia pun pergi tapii perginyaa sekejap saja..

Dia adalah kawan dan merupakan rakan sekerja aku disini..kadang dia ni boleh jadi pelik tapi pelik pelik dia tetap comell..oh yaa dia juga army seperti aku..ehek..."emm unniee" dia muncil semulaa..

"Yea nak pe??"

"I...i..ii."

"Yaahh apa i..i"

"I..I..I NEED Y GURL WAE!!!" Tarian tangan didepan aku

"Aishh budak ni..sini tolong antarkan ni kat sana"

"Yela yelaa...LETS JUMP!!!"

Suasana cafe tiba tiba sunyi..dann..

LETS JUMP!!!!
LETS JUMPP

Suara iringan army sekalian mengikutii dia menyanyi..aku disini mampu bersabarr..yaa..

×pov

Dan disitu berdirinya unnie dalam kegeraman..aku suka menganggunyaa..sejak cafe ni dibuka dia sering mendiamkan diri. Aku sendiri tidak tahu sebabnya mungkin dia merindui seseorang. Siapa tahu kan. Dan sebab itu juga la aku suka mencari masalah dari dia..oh lupa..harini hari sabtu macam dikatakan tadi hari pembukaan hari dimana orang menenangkan diri dengan aroma coffee..aku sangatlaa bangga dengan kejayaan unnie ...bak kata orang DREAM COME TRUE..

7jam kemudian

Y/n pov

Sedang aku membersihkan meja cafe dihadapan kerana ini waktu menutup cafe..tiba tiba seorang lelaki tinggi lampai berkaca mata berjaket hitam labuh menegur ku..

"Annyeong ", sapa beliau

"Ohh annyeong..yes sir..may i help u..what do you want sir ..this cafe about to closed" kataku speaking  yela mana tau mat salleh sesat ke

"Ohh nothing..i just want to see and meet you", senyuman berlesum pipi diberi kepada aku

"Me??? Why??" Kata aku..

"Yeahh lets......"

Bersambung~》

(S1)Army Fancafe-Drama BangtanWhere stories live. Discover now