CHAPTER 4

20 4 0
                                    

Selepas mereka berlapan pergi ke papan kenyataan sekolah itu, mereka terus tuju ke arah cafe.

" AAHHH!! AKU DAPAT NOMBOR 3 WEH! AKU DAPAT NOMBOR 3!" kata Hyera sambil menggoncangkan badan  jimin.

"Ye ye. aku tau tu. tapi, pliss, stop. aku pening." kata jimin. Hyera melepas kan pegangannya pada jimin sambil tersengeh. tadi waktu nak tgk keputusan itu, bukan main takut lagi. sampai kata nak patah balik lah, apa lah. bila dah tgk, kau! terus cam org gila.


"Ah kau Hyera. 3 je pon. tu pun dalam kedudukan yeoja ( dalam keputusan ni, yeoja dan namja berlainan. maksudnya setiap keputusan, mesti dalam tu yeoja je. ataupon namja je. means asing ii ). belum keseluruhan lagi. ntah ii nombor 3 dari bawah. BWAHAHAH!" kata taehyung sambil ketawa besar. Hyera mencebik tidak puas hati. yg lain hanya menggelengkan kepala. sape je tak tau. dalam group tu, Taehyung yg selalu menyakat Hyera. Dan kadang kala, Hyera juga menyakat Taehyung.


"Hek eleh. dari kau, nombor LIMA. kau tau LIMA? hah, aku lagi hebat lah kalau nak dibandingkan dgn kau. blewk!" bahas Hyera tak nak kalah sambil menjulurkan lidah nya.


yg si Taehyung ni pulak dah sumpah seranah si Hyera dalam hati.

"hah. kan hyung dah kena." kata jungkook. Taehyung menjeling jungkook dan Hyera. kan dah senyap terus.


si Hyera pulak, sudah tersenyum kemenangan.

"hah sudah ii. dari tadi gaduh, sampai makanan sampai pon tak perasan. berhenti gaduh. dan ajom ler makan. nak gaduh, gaduh nanti. baik penuhkan perut dulu. arra?" kata jimin meredakan suasana itu.


Kemudian mereka terus membuka mulut untuk makan. ( asal ayat cam pelik eh.)















tbc

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

tbc. mcm biasa, diminta vote ya anak ii. hihi~ wife jimin mempromote di sini. kahkahkah

PROMISE |  박지민 Where stories live. Discover now