Пореден мрачен и хладен ден бе надвиснал над Сноувил. Десетки тракащи ченете бързаха я за работа, я за училище. Сноу клатеше крака и дъвчеше поредната си дъвка на високия стол пред фургончето за бързо хранене. Изабела от десет минути не можеше да се разбере с клиент, който не може да определи какво иска. Накрая на чернокоската 'и омръзна и изплю дъвката.
- Виж какво, чичка! В цикъл съм, на диета, гаджето ме заряза и отказвам цигарите. Ако искаш да преживееш зимата се махай или решавай к'во ще вземеш? - господинът погледна изумено Сноу и набързо се умете.
- Защо бе толкова груба?- кафявите очи на Изабела изпиваха лицето на Сноу.
- А ти защо си толкова глупава, сухар? Никой няма право да ти губи времето или да те баламосва. А сега ми направи кафе.- Сноу бе раздразнена до краен предел. След като получи кафето си, отпи от него. Плати на Изабел и се загледа в тълпата. Погледът 'и засече двойка, която води детето си на училище. Строгите черти на лицето на момичето за миг омекнаха при спомена как и нея я водеха на училище. Но болезнените спомени, отново замъглиха съзнанието 'и. Възвърна безразличието на красивото си лице и заби поглед в земята.
В този момент към тях се присъединиха Лео и Хънтър. Двамата бяха приятели от деца, но толкова различни. Лео бе буен и пламенен младеж без ясна представа за бъдещето, докато Хънтър бе спокоен и здраво стъпил на Земята.
-Две кафета и сандвич, Бела.- дружелюбно изрече Хънтър, докато Лео гледаше кръвнишки доведената си сестра.
-Не ти ли е студено? Отново си се облякла като курва.
- Защо като?- горчиво му се ухили Сноу и стана от стола. С въртеливи движения на дупето се запъти към сградата на училището, което бе на около стотина метра.
- Ако не Ви познавах бих си помислил, че си падате един по друг.- Хънтър се засмя.
- С тая ли? Не ме пренизявай до толкова ниско ниво.
- Че тя не беше кофти, когато бяхме деца.
- Когато бяхме деца, никой не беше кофти. Хайде, че ще закаснеем.- Лео удари рамото на Хънтър с опакото на дланта си и тръгна.
Ариела спря кранчето на душа и въздъхна. Водата все още се стичаше по тялото 'и на малки струйки. Обви тялото си с хавлията и излезе от банята. Облече се набързо и тръгна да излиза. Пожела приятен ден на баща си и се запъти към училището.
Джак хранеше папагала си, докато майка му излизаше за работа. След това взе чантата си и напусна къщата. Докато вървеше се сблъска с Ариела.
- Извинявай.- той я държеше малко над лакътя. Зелените 'и очи, почти скрити под качулката на суитчъра го погледнала уплашено. Той смръщи вежди и я пусна. Дребното момиче се затича към дестинацията си, неуспявайки да избегне някои по-големи локви. Джак също продължи.
Дебора и Роузи оставиха Сами на ясла и под ръка се отправиха към училище. По пътя си взеха сандвичи от Изабел и заедно влязоха в сградата.
Черно BMW бе паркирано рязко пред училището и от него слезе костюмирания Алфред. Заглади и без това перфектната си прическа и внимателно запристъпи към входа на училището.
- Извинете, сър! Нали не съм закъснял?- Лео и Хънтър се спогледаха в недоумение.
- Костюмарче, говориш много странно. Отпусни се малко. Все едно си глътнал бастун.- Лео се изсмя, а Хънт гледаше все още неразбираемо.
В голямото междучасие, почти цялото училище се бе изсипало в столовата. Изабела гризеше зелена ябълка, когато неочаквано Сноу и Лео седнаха при нея.
- Ей, сухарче! Утре вечер ще правим купон във вилата на семейството на костюмарчето. Идваш ли?- Сноу гледаше предизвикателно брюнерката, която свъси вежди.
- Но утре е тринадесети.
- Е,и?
- Никой няма да излезе от вкъщи.
- Именно. Без даскало и тъпотии. Тесен кръг хора ще сме. Даже и Алфид се съгласи.
- Алфред.- поправи я Изабел.
- Все тая. Идваш ли, сухар?- Лео я настъпа и Сноу почти изсъска.
- Спри да я наричаш така?
- Трай бе мухлю. Хайде любопитке. Знам, че искаш да знаеш какво по дяволите се е случило на този ден прведи десет години. Нали искаш да пишеш книга? Не ти ли се струва идеален сюжет? - очите на Сноу почти блестяха. Лео гледаше Изабел, а тя местеше поглед ту към него, ту към доведената му сестра.
- Добре. Ще дойда.
ESTÁS LEYENDO
Run, Kill or Die: Save your girl
Aventura!!! Внимание: Сюжетът е взаимстван от филм, който ми разказаха ( и чието име не знам). !!! На всеки десет години в малкото градче Сноувил на тринадесети октомври изчезват по девет тинейджъра. Четири момчета и пет момичета. Никой никога не се е върна...