Herkese selam bu konuşmayı ileride ne olacağını size anlatmak için yapıyorum ama ilk öncelikle şunu söylemek istiyorum. Okuyucularım bana yani sizler " kitabın ismi Starco ama sadece 1, 2 kere birlikte oldular" dediniz. Bunun açıklamasını herkese yapmak istiyorum. benim için Starco demek sadece Star ve Marco'nun sevgili anlamında birlikte olduğu anlamında değil. Benim için Starco demek arkadaşlık demek, güven demek, sevgi demek ve daha çoğu ve umarım bu fikrimi size aktara bilmişimdir. Açıkcası söylemek gerekirse kitapta çok fazla onların sevgiliyken zaman geçirdiği kısımları yazmadım. Çünkü onlar beraber olduğunda ne yaptıklarını bilemiyorum çünkü Starco benim için diğer hiçbir ilişkiye benzemiyor. Gerçek dizisinde de sadece sonunda birlikte oldular. Bende onların özel olduğunu düşünerek akıllarda yanlış bir Starco ilişkisi bırakmak istemedim. Zaten elimden geldiğince kısa tutmaya çalıştım bu kısımları. Herkes bu konuda benimle aynı düşünce de olmasa bile benim için öyle çünkü onlar özel ve hiçbir ilişkiye benzemiyor, benzememeli. Ben kitapta bazı yerlerde saçmalamış olabilirim ama ortaya güzel bir şey çıktığını düşünüyorum.
DÜZENLENDİ
4.01.2021
kitabı çoktan bitirmiştim sonradan yazıyorum içime sinmediği için yeni kitap hakkındaki açıklamayı sildim(açıkcası cringe geldi her zaman ki gibi neyse eski okuyucumsanız anlarsınız zaten)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
StarCo ForEver
Fanfic❤️StarCo ForEver❤️ Bu kitapta mis gibi acemilik olduğu gibi de iyi taraflarıda var kitabın, umarım beğenerek okursunuz (biraz cringe olabilir) ❤️StarCo ForEver❤️