Eylül Aksoy (29) :Demir Aksoy ile 4 yıldır evlidir ve kocasını çok sevmektedir. Ama kocası kendini daha çok seven ve ilgisiz bir adamdır. Eylül ise kocasının ilgisini kazanmaya çalışır. Demir'in uzaktan kuzeni Koral Kandemir ile tanışınca ise kafası karışır ve kocasından soğumaya başlar.
Koral Kandemir (32) :Yazılım mühendisidir ve kendine ait Kandemir Teknoloji adında bir şirketi vardır. Aynı zamanda Demir Aksoy'un anne tarafından uzaktan kuzenidir. Hiç aşık olmamıştır ve kadınlara asla güvenmez. Ama kuzeninin karısı Eylül'ü görene kadar... Eylül'ün kocasına olan sadakatine ve aşkına hayran kalır çünkü böyle kadınların neslinin tükendiğini düşünmektedir. Ve içten içe Eylül ve Demir'in evliliğine özenir.
Demir Aksoy (30) :Başarılı bir inşaat mühendisi ve babasına ait olan Aksoy Holding'in tek veliahtıdır. Karakter olarak bencil ve ilgisiz bir adamdır. Ama yine de karısı Eylül'ü sever.
Derin Aksoy (Yılmaz) (27) :Demir'in kız kardeşidir. İki yüzlü ve kötü kalpli bir insandır. Annesi Zerrin ile birlikte Eylül'e sürekli kötülükler yaparlar. Yalının hizmetçisinin oğlu Anıl ile evlidir ama çocukluğundan beri Koral Kandemir'e aşıktır.
Anıl Yılmaz (27) :Eşi Derin ile birlikte kayınpederinin yalısında kalırlar. Sürekli kayınpederinden para istemektedir ve Aksoy Holding'in başına geçmek ister. En büyük rakibi ise Demir Aksoy'dur.
Alpay Aksoy (62) :Başarılı, şerefli ve zengin bir inşaat mühendisidir. Tek gayreti çocuklarını kaliteli ve iyi bir insan olarak yetiştirmektir.
Zerrin Aksoy (62) :Alpay'ın karısıdır ve çocuklarına çok düşkündür. Ama gelini Eylül'den nefret eder ve kızıyla Eylül'e kötülükler yapar.
Tankut Taşkıran (62) :Taşkıran Holdingin sahibidir ve Alpay'ın en büyük rakibidir.Alpay ve Zerrin'in üniversiteden arkadaşıdır ama şimdi arkadaş değil can düşmanıdır çünkü eski sevgilisi Zerrin'i en yakın arkadaşı Alpay'a kaptırmıştır. Hala Zerrin'e aşıktır.
Ayça Işık (31) :Mankendir. Koral'ın uzatmalı sevgilisidir ve Tankut Taşkıran'ın gayrimeşru çocuğudur.
Hacer Yılmaz (65) :Anıl'ın annesi ve yalının hizmetçisidir. Oldukça kötü kalpli bir kadındır ve Zerrin'e Eylül'e yaptığı kötülüklerde yardım eder.
Ali Yılmaz (67) :Yalının hizmetçisi ve Hacer'in kocasıdır.
Banu Aylin (25) :Yalının hizmetçisidir, Anıl'ın teyzesinin kızıdır ve Demir Aksoy'a ilgisi vardır.
Arkadaşlar, Anason adlı kitabımın karakterlerini genel hatlarıyla tanıtmaya çalıştım. 1.bölüm en kısa zamanda gelecektir. Muhteşem bir roman olacak. Beklemede kalın. ❤Sizleri seviyorum❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANASON
General FictionKocası için her şeyi yapabilecek bir kadın ve kadınlara olan güvenini kaybetmiş bir adam... Karısının ona verdiği değeri anlayamayan ve hep kendini düşünen bencil bir adam... Bu, arada kalmış bir kadının hikayesidir. Bu aşkın hikayesidir.