🌑🌙 Fly Me To The Moon 🌙🌑

300 24 24
                                    

No Magic

Yine bir pazar gecesiydi.

Yine okulun arkasındaki tepedeydik.

Yine yatakhanedne kaçmıştık.

Ve evet yine onunla birlikteydim...

Draco Malfoy.

Malfoyların gelecekteki varisi ve kalbimin sahibi...

Ertesi gün erken saatlerde kahvaltı ve ardından gireceğimiz dersler için erken kalkmak zorunda olmamız zerre kadar bile umrumuzda değildi.

Draco'yla birlikte uzanmıştık çimenlere yine. Güneş batalı birkaç saat olmuş, yerini çoktan aya bırakmıştı. Dolunay tam üzerimizde parlıyordu.

Aynı onun bem beyaz teni gibiydi dolun ay. Bem beyaz, parlak ve ilgi çekici.....

İlk kez doğruydu Ron'un söyledikleri. İlk kez bir konuda haklıydı. En yakın arkadaşımdan hoşlanıyordum. En yakın arkadaşıma aşıktım.

Ama bunu açıklayamayacak kadar korkak ancak aynı zamanda da onu unutamayacak kadar cesurdum.

"Yıldızlar çok güzel, değil mi?" Diye sordu kafasını bana doğru çevirirken.

"Evet." Dedim sakince. Ve içimden geçirdim ' Aynı senin gibi. ' diye.

Ve yine sessizlik. Sessizliği severdim, hemde çok severdim. Ancak bu onun yanındayken geçerli değildi. Onun yanındayken nefret ederdim sessizlikten.

Çünkü sessizlik demek, onun sesini duyamadığım anlamı taşırdı. Ve ben bundan gerçekten nefret ederdim.

" Fly me to the Moon "
" Uçur beni Ay'a "

diye başladı yine şarkıya o eşsiz sesiyle.

" Let me play among the stars "
" Ve yıldızların arasında oynamama izin ver "

" Let me see what spring is like on.A-Jupiter and Mars "
" Bırak da göreyim Jüpiter ve Mars'ta baharın nasıl olduğunu "

" In other words, hold my hand "
" Başka bir değişle, tut elimden "

" In other words, baby, kiss me "
" Bir başka değişle, öp beni bebeğim. "

Bakışlarımı gökyüzünde ki Ay'dan çekip Draco'ya çevirdim. O da bana bakıyordu. Ben o derin buz mavilerinde kaybolmaya başlarken, o şarkiya devam etti.

" Fill my heart with song and let me sing forevermore "
" Kalbimi bir şarkıyla doldur ve sonsuza dek onu söylememe müsade et "

" You are all I long for, all I worship and adore "
" Sen benim ümit ettiğim,tapındığım her şeysin "

"In other words, please be true"
" Bir başka değişle, lütfen gerçek ol "

" In other words, I love you "
" Bir başka değişle, seni seviyorum "

Draco'nun bakışları, dudakları yerine söylüyordu her şeyi. Ciddi olduğunu bun istediğini. Ağzı kapanmıştı şimdi. Susmuştu yine. Ama gözleri ortaya seriyordu tüm gerçeği. Ve ben o gözlerde tekrar ve tekrar kaybolmayı, boğulmayı hatta yok olmayı bile göze almıştım.

"Uçur beni Ay'a Harry."

"Seni aya uçururum Draco" Birbirimize yaklaştık ve dolunayın parlak ışığı eşliğinde dudaklarımız buluştu.

Biz iki dost, iki aşığa döndük. En sonunda ise iki sevgiliye dönüştük. Ve bundan memnunduk. Draco benim onu, ben de Draco'nun beni Ay'a uçurmasını istiyorduk. Ve sonunda olmuştu. Dudaklarımızın buluştuğu an gerçekleşmişti bu dilekte.

Kendimi cidden uçmuş gibi hissetmiştim o an. Mutlu ve Özgür. Ve o benimle olduğu sürece de bu his asla kaybolmayacaktı. Ben onunla, o ise benimle olduğu sürece birbirimizi Ay'a uçurmaya devam edecektik....

Peki sen, kimin seni Ay'a uçurmasını istiyorsun?

💚🐍💚 Bitti 💚🐍💚

Orjinal yazar 💚《 @ecrinnaz48 》💚

Tamamen kendi oynamalarımla ve düzenlemelerimle, kendi yorumumu ve kendi değişikliklerimle orjinal taslak üzerinden ve elimden geldiğince olay akışını bozmadan yazarak sizlere sunduğum hikayeyi umarım seversiniz.......

Birlikte Ay'a uçmak istediğiniz kişiyi bulmanız dilekleriyle...

💚🐍💚 SİHİRLİ KALIN 💚🐍💚

╠O╣╠n╣╠e╣  ╠S╣╠h╣╠o╣╠t╣  💚𝒟𝓇𝒶𝓇𝓇𝓎 💙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin