❤🦁💛Geri Dönüş🖤🐍💚

626 29 19
                                    

Hogwarts savaşı zafer ile sonuçlanmıştı. Tekrar o güzel ve sakin günlere dönmüşlerdi. Mutlulardı. Draco ve Harry çıkıyorlardı ve yaptıkları en doğru şeyin bu olduğuna dair her şeyleri pahasına iddaya girebilirlerdi. Ve Draco biliyordu ki seçim şansı doğduğu anda elinden alınmış bir kişi olarak aldığı ilk karar onun hayatını en derinden etkilemişti. O Harry'i seçmişti ve bundan zerre pişmanlık duymuyordu. En yakınları hariç onların sevgili olduğunu bilen yoktu tabi ki. Yani gerçekçi olalım kim bu haberi duyduktan sonra oları rahat bırakırdı ki. Eh tabi ki ikisi de Gelecek Postasının yeni kapak yüzü olmak istemiyordu.......

Herkesin yüzü tekrar gülüyordu. Sadece Harry bazı günler somurtuyor, bir şey yemiyor, derslere girmiyordu ve tabi ki kimse de bunun için onu suçlamıyordu. Sonuçta o da bir insandı ve bazen savaş sırasında verdiği kayıplar yüzünden kendini kötü hissetmesi gayet doğaldı. Ayrıca bu da çok sık olmuyordu o yüzden değerleri de ( yani arkadaşları ve sevgilisi / Draco \ ) bunu çok sorun etmiyorlar, hatta onu ne isterse onu yapsın diye rahat bırakıyorlardı. Çünkü biliyorlardı ki arkadaşları çok acı çekmiş, çok şeye katlanmıştı.

Savaştan sonra huzur isteyen Harry ve Draco en çok rahat edebilecekleri yere Muggle Dünyasına geçiş yapmışlardı. Ancak Harry'nin nedeni kendisini sıkıştıran insanlardan bıkması değildi. Hatta ne kadar sevmese de umursamıyordu diğer insanların minnet dolu bakışlarını yada yaptığı en küçük şeyin aylarca Gelecek Postasının kapağında olmasını.

Tek umursadığı şey sevgilisinin mecbur bırakılarak yapmak zorunda kaldığı şeylerin yüzüne vurulmasıydı. Kendini daha fazla kötü adam olarak görmesini istemiyordu sevgilisinin. Öyle saftı ki sevgilisi, öyle saf ve naifti ki, canı yansın istemiyordu artık Harry. Çünkü en az onun kadar acı çekmişti o da, daha fazla üzülsün istemiyordu......

Gerçi sarışının da zümrütten pek bir farkı yoktu. Çünkü o da umursamıyordu kendi hakkında söylenenleri ya da gittiği her yerde üzerinde sanki olmazsa olmazmış gibi hissettirmeye başlayan o kötü bakışları. O da sadece sevgilisi mutlu olsun istiyordu.

Çünkü biliyordu ya, zümrütler sevmiyordu insanların ona olan bakışlarını ya da kendisi ile rahatça ortalıkta dolanamamasını. Daha önce hiç dile getirmemişti zümrüt bunları, ancak biliyordu sarışın üzülüyordu kuzgunu. Ve o da daha fazla üzgün görmek istemiyordu onu. tekrar neşe ve mutlulukla parlasın istiyordu o zümrütler. tekrar ışıl ışıl parlasın. Bu yüzden de hiç tanımadığı bir yere gitmeyi umursamamıştı. Sadece onu mutlu etmek için dünyanı öbür ucuna bile gitmeyi kabul ederdi sarışın.

İkisi de o kadar çok seviyorlardı ki birbirlerini biri ne istese diğeri gözü kapalı yapardı onun isteğini. Mesela zehir olsa içerlerdi birbirlerinin elinden. Gerekirse ölürlerdi birbirleri için, ancak bunu olduğunca ertelemek hatta asla olamamasını istiyorlardı. Ölümden korktukları için değildi ancak bu.....

Merlin var yukarda ki bunun tek nedeni biri giderse diğerinin tamamen yalnız hissedecek ve üzülecek olduğunu, onun gidişi için kendini suçlayacağını biliyorlardı. Bu yüzden onlar gerekirse birbirleri için ölecek ancak ellerinden geldiği için de birbirleri için yaşayacaklardı.....

İkili Muggle Londrasına taşındılar, tamamen yeni bir başlangıç amacıyla. Tabi ki arkadaşları ve Narcissia tarafından desteklenerek. Hatta hepsi sık sık ziyaretlerine geliyorlardı. Ve bu şekilde neredeyse 3 ayı tamamlamışlardı. Başlarda her zaman ki rutin sabahlarına kalktıklarını sanıyordu ikili ancak yanılıyorlardı. O sabah iki tane tanıdık mektup ulaşmıştı ellerine.....

Mektuplar Hogwartsdan gelmişti. Başlarda her ne kadar 3 ayda da olsa benimsemiş oldukları hayatlarını tekrar cun cunanın ortasına atıp bozmak istemeselerde daha sonra gelen arkadaşları ve büyük çoğunlukta Narcissia'nın zorlamaları sayesinde sonuç olarak tekrar son yılları için Hogwarts'a dönmüşlerdi...

╠O╣╠n╣╠e╣  ╠S╣╠h╣╠o╣╠t╣  💚𝒟𝓇𝒶𝓇𝓇𝓎 💙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin