Hej hej hej. Taka tylko krótka informacja - jak ktos chce filmiki o ktorych wspominałam wcześniej to zapraszam na ig (https.julka) bo tu niestety sie nie da wysyłać a szkoda haha. Dobra to lecimy.
1. Odcinek niżej minuta 4.16
Dominik poddając Filipowi sosy powiedział "Przesune tam, Filipek". Pomijając fakt, że to słodkie to wnioski wysnujcie sobie sami hah
2. Wczorajsze instatory Dominika. Nie mam nagrane bo nie pomyślałam żeby to zrobić XD ale była tam sytuacja, że Dominik się zaciął i odwrócił w stronę łóżka. Powiedział wtedy coś w stylu "co mam powiedzieć?" (to co napisałam jest trochę bez sensu ale wiecie o co chodzi). Już pomijając fakt, że jak wspominałam wcześniej tylko Filip leży na jego łożku to jeszcze było widać ze ktoś się na nim kładzie i po włosach wyglądała ta osoba jak Filip.
3. Dominik zawsze na instastories leży na prawej stronie łóżka. W takim razie co z lewą? Tu znów niech sobie to każdy zinterpretuje jak chce.
4. Thank u StonedWithHappines za to hah
A więc tak. Odcinek niżej minuta 0.55
Filip tą reklamę nagrywa w pokoju u Dominika. Dlaczego nie u siebie? Paweł zawsze nagrywa takie rzeczy u siebie, Dominik też a przecież Filip ma swoj pokój. Chociaż logicznie rzecz biorąc Filip bardzo rzadko na odcinkach jest w swoim pokoju, zawsze siedzą z chłopakami w kuchni albo w salonie lub siedzi w pokoju Dominika razem z nim. Czy to nie jest trochę "dziwne"?
CZYTASZ
DominikxFilip | Dowody/Teorie
FanfictionNo to ten. Moje teorie i według mnie dowody na istnienie tego shipu. Jak kogoś to interesuje to zapraszam baardzo serdecznie.