Hejka skarby wy moje. Nikt się mnie tu nie spodziewał pewnie alee w nagrodę, że mnie nie było 2 miesiące (wiem, długo) macie baaardzo dużo dowodów. Na wstępie jeszcze chce bardzo podziękować moim skarbom z grupki za większość tych dowodów. A teraz lecimyy
1. Ostatnio Filip pokazuje sporo Dominika na story (w drugą stronę to również działa). Wydaję mi się, że to poraz kolejny jest jakaś sugestia.
2.Jak ktoś mi powie, że oni nie są razem to ja nie wiem. To jest PRZESLODKIE zdjęcie ojca z synem. A tak odnośnie Blaze'a. Kiedyś chyba o tym pisałam ale od małego Blaze był wyprowadzany też przez Filipa a przez Pawła nigdy.
3. Jak zobaczyłam to to się popłakałam. Wyczuwam jakis coming out.
4. Odcinek niżej, minuty nie pamietam.
Filip jak zobaczył Dominika w stroju czerwonego kapturka od razu zaczął mówić "SEXMASTERKA". Ja juz nie wnikam po co im taki strój (bo raczej nie tylko do odcinka) i czemu tak mu się to skojarzylo.
5. Również odcinek wyżej. Dominik po zobaczenia Filipa powiedział "aż mi się gorąco zrobiło". Ciekawe czemu TYLKO na widok Filipa...
6. Może nie jakiś konkretny dowód ale zauważcie, że chłopcy strasznie kręcą w różnych tematach. Nie chodzi tu już o związek chłopaków (który miejmy nadzieję jest prawdziwy) ale na przykład sytuacja sprzed kilku dni. Chłopaki byli na wycieczce rowerowej i każdy z nich dał zdjęcie na story z innego dnia (w sensie na każdym zdjęciu byli inaczej ubrani). Nie wiem po co tak zrobili ale mogli mieć cosdo ukrycia.
7. Chyba jeden ze starych vlogmasów ale nie jestem pewna. Filip dał Dominikowi prezent na którego opkaowaniu było napisane "sugar baby". Nie jest ro do końca dowód ale moje myśli już odleciały dalekoo hahah
8. Na jedym ze starych odcinków chłopaków pojawia się kubek z napisem "love you forever". Ciekawe kto komu kupił hahha
Więc teraz macie tak malutko, bo pisze to na szybko żeby coś dać ale w ciągu najbliższego czasu odkopię jeszcze jakieś, które gdzieś mam zapisane.
CZYTASZ
DominikxFilip | Dowody/Teorie
ספרות חובביםNo to ten. Moje teorie i według mnie dowody na istnienie tego shipu. Jak kogoś to interesuje to zapraszam baardzo serdecznie.