Slujba

630 29 2
                                    

    E deja 7:15 ceasul. Ce repede a trecut timpul. M-am trezit la 6 fix si cat am facut un dus si m-am schimbat pentru scoala ca deja a trecut o ora. Cobor jos in bucatarie si vad ca bucatareasa mi-a pregatit micul dejun. Oua prajite si bacon. Mmmm, ce buna este mancarea. O aud pe mama cum coboara scarile. Ma intorc spre ea ca sa o salut.

     -Buna dimineata, mama!

     -Buna dimineata, scumpo!

     -Tata a plecat?

     -Da, a spus ca are niste probleme cu cateva magazine.

     -Aha. Ok. Inseamna ca merg singura la scoala. Pot sa iau eu masina ta?

     -Sa conduci tu?

     -Mama, am carnet. Pot sa merg si eu cu masina.

     -Ok, dar sa ai multa grija. Azi dupa amiaza mergi la antrenamente?

     -Nu cred. Nu prea vreau. Trebuie sa imi caut o slujba. Am nevoie de bani pentru facultate.

    -Ok. O sa caut si eu niste slujbe pentru tine, ca azi sunt libera si oricum nu stiu ce sa fac. Dar pot sa strang rolele daca azi nu mergi la antrenament?

      -Da, pune-le in magazie. Le gasesc eu.

      -Bine. Hai grabeste-te pentru scoala. E tarziu.

      -Okay. Pa, mama.

      Ii las un sarut pe obraz dupa care imi iau ghiozdanul, cheile de la masina si plec. Drumul a fost usor, nu a fost trafic. Ce mult imi place sa conduc masina mamei. E frumoasa si cu stil, ca ea.
      Asta sunt eu. Ella Duff, fata celui care detine cel mai lung lant de malluri. Majoriatatea cred ca sunt fitoasa si bogata, dar nu este asa. Eu sunt o fata normala, stilata si activa. Imi place sa ma dau cu rolele si a devenit o pasiune. De aceea ma antrenez pentru concursurile de role pentru fete. Pana acum am castigat 2 trofee cu locul I.
       Uite-le pe Anna si Ema, cele mai bune prietene ale mele fiindca ele nu stau cu mine pentru ca am bani. Ies din masina, imi iau ghiozdanul si ma grabesc spre ele.

          -Neata, fetelor!

          -Neata, Ella! imi raspund in cor.

          -Ce dragut v-ati imbracat.

         -Si tu. Imi place mult cardiganul asta. L-ai luat din mall? Daca da,trebuie sa imi iau si eu unul. imi spune Ema

           -Da. E din mall si pot sa iti dau eu unul. Am unul acasa, dar e pe bej. Nu prea imi place. Mama m-a obligat sa il iau.

           -Okay.

           -Si ati gasit o slujba pentru banii de facultate? Eu inca caut.

       -Despre asta vorbeam mai inainte. Eu am gasit la cofetarie, ajutor de bucatar, iar Anna la biblioteca, sa puna cartile pe rafturi si tot asa.

            -Eu nu gasesc nicaieri. Am cautat peste tot si nimic. A zis mama ca o sa caute si ea.

    Se aude clopotelul asa ca ne salutam si fiecare pleaca la dulapul sau. Am fizica. Ma indrept spre clasa cand in difuzoare se aude vocea directorului.

          -Unu, doi..unu, doi. Dragi elevi, va anunt ca saptamana aceasta prima ora din orar nu se va face. Ati auzit bine, prima ora nu se face. Doar saptamana aceasta. Va multumesc pentru atentie.

      Ce bine. Am timp o ora sa fac ce vreau. Ma intorc la dulap unde dau peste Nick, iubitul meu.

        -Buna!

        -Ella, ce faci?

        -Bine. Tu?

        -Bine. Stii...ma gandeam daca vrei sa iesim acum afara. Sa ne petrecem timpul impreuna.

        -Oh, ok. Stai sa imi pun asta in dulap si mergem.

    Imi asez cartile si Jack ma ia de mana iesind din scoala. Erica, majoreta liceului si cea care se culca cu toti, trece pe langa noi si se uita urat la mine dupa care ii face din ochi lui Nick. Acesta ii raspunde cu un dat din cap. Ce ciudat! Pana acum nici macar nu o baga in seama. Ne continuam drumul si ajungem pe terenul de fotbal. Ne asezam in tribune, unde mai erau niste adolescenti care faceau galerie baietilor care jucau pe teren. Eu si Nick incepem sa discutam despre o gramada de chestii.

        *********************************************

   Orele au trecut destul de repede. Am parcat masina si acum ma indrept sa deschid usa de la casa. Intru si o vad pe mama in sufragerie in timp ce se uita intr-o revista si bea cafea.

      -Am venit. tip sa ma auda toata lumea

      -Oh, scumpo. Vino in sufragerie vreau sa iti arat ceva.

      -Bine.

   Ma descalt si fug in sufragerie unde ma arunc pe canapea. Ii las un sarut pe obraz mamei.

       -Ce vroiai sa imi arati?

       -Ti-am gasit niste slujbe. Uite pliantele.

   Iau pliantele si am asez mai comod pe canapea. Am unul pentru strangerea mizerilor din parcuri si paduri. Yak! Din start nu!  Unul pentru o slujba la adapostul de catei. Nu imi place sa strang dupa catei sau sa ii spal. Deci nu. Unul pentru ajutor de exterminator. Imi vine sa vomit cand vad gandaci, deci din start NU! Cam astea sunt.

       -Mama, altele nu ai gasit?

       -Am cautat in tot orasul si astea sunt singurele.

       -O sa ma mai gandesc.

       -Bine, draga.

    Imi iau pliantele si urc la mine in camera. Fac un dus rapid dupa care ma apuc de teme. Nu stiu ce sa aleg. Ala cu exterminatorul nici vorba, sransul gunoaielor nu. A mai ramas cu adapostul de caini. Poate voi face o exceptie si o sa incerc sa imi placa cainii. Ma mai gandesc eu.

  
     Am venit cu o carte noua si sper sa va placa. Aceasta este un fanfic cu Luke Hemmings, dar cred ca v-ati seama dupa coperta.

Baiatul cu catei ||PAUZĂ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum