Ajutor

202 18 0
                                    

M-am trezit cu o durere insuportabila de cap, insa aveam si de ce. M-am culcat plangand. De ce plangeam? O intrebare foarte buna. Pai, cea mai buna prietena a mea ne-a parasit fara sa vrea, tanjeam dupa iubitul ei, nu simt nimic pentru actualul meu iubit, locuiesc timp de o saptamana cu un baiat care cred ca are sentimente pentru mine. De ce e asa complicat? De ce?
Am facut un dus dupa care m-am imbracat intr-un tricou si o pereche de pantaloni de trening gri. Am coborat jos unde dau peste Ryan care se juca jocuri video.

-'Neata! De cand esti aici?

-De o ora. De ce?

-Nu stiam ca am jocul asta.

-E al meu. Azi dimineata am fost si am luat micul dejun cu un amic si am trecut la un magazin de jocuri video. Deranjez?

-Nu. Ai luat micul dejun?

-Da. Ti-am luat si tie niste gogosi si un latte machiatto de la Starbucks. Sunt in bucatarie.

-Mersi. Dar nu prea vreau cafea. Ma cam doare capul.

-Ok.

-Pot sa te intreb ceva?

-Da. Ce?

-Care a fost faza de ieri cu Aidan? Aia cu ''o sa-mi multumesti mai tarziu''?

-Oh, pai cand v-am vazut in bucatarie, puteam spune de la o posta ca va placeti.

-Ce?! Nu.

-Ella, nu ma minti. Te place si cu siguranta si tu il placi.

-Pff, ce prostie. Am plecat in bucatarie.

-Nu scapi asa usor.

-Stii ceva? Poate ca simt ceva pentru el, dar e doar prietenie. Si pentru ca sunt o adevarata prietena, o sa il chem la noi si o sa-l ajut sa treaca peste faza cu Ema. Ok?

-Bine. Fa ce vrei.

-Mersi inca o data pentru gogosi.

-Pentru sefa mea.

Plec in bucatarie si imi iau telefonul. Apelez cand ajung la Aidan. Aud doua bipuri dupa care imi raspunde.

-Alo? Aidan, sunt Ella.

-Buna!

Vocea lui era una nu prea fericita, parca ar fi baut toata noaptea.

-Ma gandeam ca poate ai vrea sa treci pe la mine. Eu si Ryan ne cam plictisim si stiu ca iti este greu dupa faza de ieri cu..

-Da, stiu. Pai, in 10 minute, e ok?

-Perfect. Vorbim cand vii.

-Pa.

Inchid apelul dupa care ma uit la ecranul telefonului. Era o poza care reprezenta o poza cu noi toti: Ema, Nick, Aidan, Anna si eu. Ma uit la ecran. Inchid telefonul si ma apuc sa fac niste clatite, cred ca i-ar placea putin dulce lui Aidan.

-ELLA, SUNA SONERIA! tipa Ryan la mine.

Deschid usa de la intrare si il vad pe Aidan intrand in casa. Ma imbratiseaza strans. Dupa cateva clipe in care imi dau seama ce se petrece, ii raspund la imbratisare. In living, Ryan avea mainile impreunate intr-o inima si facea tot felul de semne catre noi. Ii arat degetul din mijloc si ma despart din imbratisare.

-Buna, Ella, Ryan!

-Buna! striga Ryan.

-Esti okay?

-Nu. Nu sunt. Acum stiu cum te simteai cand ne-am intalnit prima data.

-Hai in bucatarie. Faceam niste clatite.

-Desigur.

-Spune-mi tot ce ai pe suflet. Poate te pot ajuta. Aseara ai plans, nu-i asa? Vocea ta.

-Da. Am plans ca sunt un prost. Stiu ca par un idiot ca am plans.

-Nu. Asta inseamna ca ai sentimente. Rar gasesti genul asta de baieti.

-Eu si Ema ne-am despartit vineri seara. Mi-a spus ca trebuie sa faca asta fiindca vrea sa stie ca nu voi suferi cand voi afla. Atunci am crezut ca iubeste pe altcineva. M-am certat cu ea la telefon, insa nu stiam adevarul. M-am luat de ea fara sa stiu. Sunt un tampit. Un dobitoc mai mare ca Nick.

-E ok. A fost reactia pe moment.

-Sambata, nu m-a bagat mult in seama. Ai observat. Cand am aflat adevarul, am regretat ca ma luasem de ea fara motiv. De aia am plans.

-Stiu cum e.

-Am vrut sa ma imbat ca sa uit tot ce am facut, sa uit de Ema, insa ma doare si se vede ca nu prea am reusit.

-Se vede. Vrei cafea?

-Daca ai.

-Uite. Mi-a luat-o Ryan de la Starbucks insa ma cam doare capul si nu vreau.

-Mersi.

Pun si ultima clatita pe farfurie. Pun sirop de artar pe ea si ii pun farfuria in fata lui Aidan.

-Mananca.

-Mersi. Si tu esti okay?

-Nu. E cam greu. Mi-am pierdut o prietena. E ca si cum ti-ai pierde viata.

-MASINA IDIOATA! MERGI MAI REPEDE! tipa Ryan.

-Ryan, mai incet.

-Lasa-l. Nu ma deranjeaza.

-Aidan, poate pe tine nu, dar pe mine da.

Ma asez langa el si incep sa mananc o clatita. Era perfect. Chiar si cu cearcanele care le avea sau rosul din jurul ochilor, albastrul marii era electrizant si nu iti puteai dezlipi privirea de la el. Buzele perfecte, de un roz ce te indeamna sa le saruti si piercing-ul ala..Stai o clipa! Piercing?!

-Ti-ai facut piercing-ul! tip mai mult.

Isi intoarce privirea spre mine si schiteaza un zambet.

-Iti place? Azi dimineata l-am facut. A fost dureros, dar chiar imi place.

Ii ating piercing-ul si ma uit cu admiratie la el. Era asa superb.

-E super. Iti sta foarte bine. A fost o idee buna.

-Mersi, Ryan.

Ma uitam la el si isi continua clatitele. Ma intorc la farfurie si ma uit ca o tampita. Era goala, insa imi vedeam reflexia. Ochii mei caprui fara viata si parul meu castaniu. Era atat de plictisitoare aceasta priveliste. Cum am putut sa cred ca sunt frumoasa? Nici cel mai ciudat baiat nu s-ar uita la mine. Insa se uita.

-A fost foarte bun. Mersi, Ella.

-Ma bucur ca ti-a placut.

-Vii la petrecere?

-Da. O sa incerc sa ma distrez.

-Asa si trebuie. O facem pentru Ema, ea ar fi venit, nu a lipsit la niciuna. Mai ales de ziua lui Seth.

-Stiu. Planuise mai demult cum o sa ne imbracam. Era extaziata de idee.

-In costum?

-Da, in costum vin. Am inteles ca trebuie sa ne imbracam formal.

-Da, fiindca participa si parinti. Rude.

-Aham. Tu stii cu ce te imbraci?

-Inca nu, insa ma bazez pe Anna care ma va ajuta sa gasesc rochia perfecta.

-Ok. De-abia astept.

Ziua a continuat normal, Ryan a jucat jocuri video si l-a invitat si pe Aidan care a fost incantat de idee. Spre seara, Aidan a plecat acasa si eu m-am bagat direct la somn. Nu mai puteam de oboseala, nu facusem oprea multe insa nu dormisem prea bine cu o zi inainte si chiar aveam nevoie de somn.

Baiatul cu catei ||PAUZĂ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum