Nu cred

333 29 0
                                    

    Mi-e asa de somn si m-am trezit doar de 10 minute. Nu am dormit toata noaptea fiindca am vorbit cu Anna pe chat despre lipsa mea la ore. I-am explicat ce s-a intamplat si a spus ca Nick si Erica vor regreta pentru ce au facut si eu i-am spus sa stea linistita deoarece roata se intoarce si karma le va arata ea. Sunt asa de obosita ca nici in fund nu pot sta ca ma ia somnul. Am baut doua cesti de cafea in dimineata asta si parca incep sa imi revin dar cu greu. M-am pregatit de scoala si acum plec de acasa. Azi m-am gandit sa o iau pe jos fiindca trebuie sa ma trezesc.

     Am trecut pe langa adapost si nicio urma de Aidan. Dupa ziua de ieri inca nu cred ca i-am facut o impresie buna. M-am suparat destul de tare pe el, dar fara sa aiba vreo vina. Mai am un pic si ajung in curtea scolii. Simt cum cineva este in spatele meu si ma intorc sa vad cine. Nimic. Foarte ciudat. Ma intorc la drum si in fata imi apare Aidan.

      -Aaaaaaaaaaaaaa! tip cat de tare pot.

    Acesta imi pune mana la gura si imi face semn sa tac.

       -Esti nebun?! M-am speriat de moarte. Daca era vreun violator sau vreun criminal?

    Incep sa ii dau palme in gluma si acesta rade.

        -Wow! Dar ce bine sti sa dai.

        -Am facut un an de karate si nu cred ca vrei sa stii cum bat.

        -Vai ce frica mi s-a facut.

        -Haha, foarte amuzant. Cu ce ocazie pe aici?

        -Pai veneam spre scoala si am vazut ca te uitai pe geamul de la adapost. M-am gandit sa vin sa te salut.

         -Ma uitam sa vad cateii daca sunt bine.

         -Cateii sunt in spatele adapostului. Te uitai dupa mine!

         -Ba nu, nu ma uitam dupa tine.

         -Te uitam dupa mine! Te uitai dupa mine!

    Aidan tipa incontinuu ca un copil mic si topaia de zor. Nu m-am putut abtine asa ca i-am spus adevarul.

           -Da ma uitam dupa tine. Probleme?

           -Ti-am furat inima? Te-ai indragostit de mine! Stiam ca ma placi.

           -Esti prost! Deabia te-am cunoscut ieri. Nu ma pot indragosti asa dintr-o data, mai ales ca ieri am iesit dintr-o relatie. Si oricum noi doi impreuna? Niciodata!

            -Oricum nu avea cum sa fim impreuna. Eu sunt luat.

            -De cine? De Sasha?

            -Hei, nu baga cateii in joc.

            -Glumeam si eu.

            -Stiu.

    Ne-am continuat drumul pana ce am ajuns in fata secretariatului. S-a oprit si eu am facut la fel.

               -Eu trebuie sa caut ceva la secretariat. Vorbim mai incolo. Poate la pauza de masa?

                -Ok, ne vedem in pauza.

      Dau sa plec, dar acesta ma prinde de mana. Mii de fiori ma trec corpul. Se apropie de mine si imi lasa un sarut pe obraz. Simt cum m-am inrosit pe loc. Cand buzele sale au facut contact cu pielea fina a obrazului meu, am simtit ca lesin. Nu stiu de ce ma simt asa. Cu nimeni nu am mai simtit asa. Imi continui drumul si din greseala dau peste cineva. Ema. Imi ridic privirea si simt ca inca sunt rosie. Aceasta imi face semn spre dulapul meu. Pornim spre dulapior. Deschid usa si imi iau cartile pentru ora ce urmeaza. Aceasta se preface ca tuseste ca sa incep sa ii povestesc.

           -Ce a fost aia de mai devreme? ma intreaba cu subinteles.

           -A fost un pupic din partea lui Aidan.

           -Si cine este acest Aidan? Esti asa de rosie ca nici nu mai disting daca te-ai machiat azi dimineata.

            -Este baiatul cu cateii. Lucreaza la adapostul mamei sale. Lucram impreuna la adapost.

             -De ce te-a pupat? Parca ieri ai iesit dintr-o relatie si acum esti in alta?

              -Stai linistita. In primul rand ieri mi-am varsat nervii pe el care era nevinovat. M-a sunat Jack si i-am inchis in fata si m-am enervat pur si simplu. Pe urma i-am povestit ce s-a intamplat intre mine si fostul iubit si acesta m-a imbratisat. Si in al doilea rand este intr-o relatie. Suntem doar prieteni.

                -Daca zici tu. Ai grija ce faci Ella. Sa nu te raneasca.

                -O sa am grija, mami.

         Incepem sa radem si ne indreptam spre laboratorul de biologie. Intram in clasa si o vad pe Erica in bratele lui Nick sarutandu-se de zor. Imi intorc privirea si il vad pe Aidan in spatele clasei cum se uita scarbit spre noul cuplu al scolii.

             -Ema, pot sta cu Aidan ora asta?

             -Bine, dar ai grija ce faci.

             -Doar prieteni.

    Ma indrept spre Aidan si ma asez in banca. Acesta isi intoarce privirea spre mine si un zambet lat ii apare pe fata.

               -Locul asta e ocupat?

               -Nu. Poti sta.

               -Nu-i asa ca sunt scarbosi?

               -Cine?

               -Nick si Erica.

               -Aaa, da. Sunt destul de scarbosi.

               -Mai au oleaca si isi inghit unul celuilalt limbile. Zi si tu daca nu.

        Cand a auzit asta, Aidan a inceput sa rada cu o pofta. Batea cu pumnul in masa de la atata ras. Ma uit la el si ma paleste si pe mine rasul. Toti din clasa se intorc spre noi, chiar si noul cuplu. Se uitau la noi ca si cand au vazut doi copii psihopati iesiti de la spitalul de nebuni. Ne potolim din ras si ne uitam unul la altul. Ne buseste alt ras. Cei din clasa inclusiv Ema isi fac cruce. Profa intra in sala si ne potolim din ras.

         Orele au trecut repede si acum ma grabesc spre sala de mese unde trebuie sa ma intalnesc cu fetele si Aidan. Deschid usa de la cantina si ma uit sa vad unde sunt. L-am chitit pe Aidan. Ma grabesc spre el si simt cum niste spaghete imi sunt trantite de cap. Ma intorc sa vad cine a indraznit sa ma provoace si cand colo era Erica.

              -Ce vrei? tip la ea.

              -Nimic.

              -Si atunci nu vad care e problema ta! Dupa ce ca te-ai culcat cu iubitul meu, mai te si razbuni punand spaghete in cap.

       Toti din cantina se uita la mine si rad. Chiar si Jack. Il vad pe Aidan cum vine prin spatele Tyei si ii arunca niste fasole in cap. Yiu! Asta e mult mai scarbos. Aceasta se infurie si arunca dupa el cu mancare, dar nu il tinteste.

               -BATAIE CU MANCARE! tipa cineva din cantina.

       Si atunci porneste adevaratul razboi. Aidan ma ia de mana si iesim din cantina. Imi dau spaghetele din cap jos si acesta incepe sa rada. Ii dau un pumn in joaca si se preface ranit.

        Restul zilei a decurs normal. La adapost am stat degeaba fiindca cateii au fost obositi dupa ce toata dimineata s-au agitat in cusca. Cand am ajuns acasa am facut un dus dupa care mi-am facut temele. Pe la 22 m-am bagat in pat si am intrat pe net, iar Aidan mi-a trimis cerere de prietenie pe facebook. I-am acceptat-o. Baiatul e chiar foarte de treaba.

        

Baiatul cu catei ||PAUZĂ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum