Ayaz bana korkuyla bakıyordu. O kadar mı kızgın görünüyordum? Evet, kızgı, kırgın ve sinirliydim. Okula yeni gelmesine rağmen hemen işini yapmıştı. Pis sapık!! okulun sürtüğü Gizem kapmıştı onu ama ona da ödetecektim. Bunları düşünürken Ayaz
-Kayra ssen iiyimisin? Gözlerin biraz değişik. diye fısıldadı. Ne varmış gözlerim değişi....
KAHRETSİN BEN VAMPİRDİM GÖZLERİM KIRMIZII!!!!! Skinleşmeye çalışarak gözlerimi kapatım ve
-Ayaz bu burda bitmedi bu yaptığının cezasını çekeceksin diye tısladım ve oradan uzaklaştım.
Kendini ne sanıyordu da gelir gelmez bunu yapmıştı. Erkeklerin beyni iki bacağı arasındadır diye boşuna dememişlerdir. O sırada ağladığımı hissettim. Ayaz için değil aşık olduğum ama beni terk eden adam için ağlıyordum. Mert... O farklıydı. Kimse benimle takılmazdı, takılmak isteyenler ise ya popilerliğim yada fiziğim için takılırdı. Ama o beni seviyordu yada ben öyle sanmıştım. Ona melez oludğumu söyleyecek kadar güvenmişken söylemeye hazırlanırken birden gelmiş beni öpmüş ve "özür dilerim sen mükkemmelsin ama daha fazla yapamayız" diyerek gitmişti.
Kafamı salladım. Bunlar çok önceydi şimdi arasa gününü gödtermeliydim. Kızlar tuvaletine girdim ve etrafa bakmadan "çıkın" diye bağırdım. Saniyesinde tuvalet boşalmıştı. Gözlerime baktım hafif kızarık ve hala renk değiştiriyordu. Yere oturdum ve bikaç dakika bekledim ve tekrar baktım. Sadece ağlama seansı sonrası kızarıklık.. Hımmm... Bu çok sorun değildi. Ama bu beni güçsüz düşürmüştü kan içmeliydim. Dolabımdan bi torba kan aldım ve içtim. Bu beni eve kadar idare ederdi. Şimdi Ayaz zamanı...
İlk Gizemi sınıfından aldım ve aşağıdaki depoya götürdüm. İşkence ederdim ama ne zamanım vardı ne de keyfim.
-Gizem Gizem Gizem ... Cık cık cık yanlış yaptın güzelim. Ayaza bulaşmayacaktın ben sana benim sinirlendirirsen seni öldürürüm demiştim demi?? Ama havamda değilim üzgünüm tatlım. Bu seferklik uyarı. Ona bi daha dokunmayı bırak asını bile kullanırsan bitersin. diyip çıktım. Hızla atan kalbini hala duyuyordum. O sırada karşıdan gelen kızgın bir adet Ayaz gördüm. Vay canına beni uğraştırmıyorlar. Tam Ayazı kolundan tutmak için hamle yapmıştım ki elimi tuttu ve sinirle itti.
-Gizem nerede?! Ona ne yaptığını sanıyorsun sen!! diye gürledi. Yani resmen gürledi lan bu.
-"Vay demek bu kadar kıymetli o ha.. Üzgünüm ama nerede olduğunu bilmiyorum biricik aşkının.. Ne o ne de sen umrumdasınız. Ama yeni geldin sana bi uyarı koca adam" diyip yakalrından tutup kendime yaklaştırdım ve kulağına " Gizeme bulaşma fena kalp kırar. Ama bana sakın bulaşma ben senin kafanı kopartırım bunu unutma" diyip nefesimi yüzzüne üfledim. Ayaz gözlerini kapattıı ve dudaklarını bana yaklaştırdı. Gülümsedim tamamen alaycı bi gülümsme... Ve bir kahkaha attım.. Uzaklaşırken sinirli yüzünü ve koyulaşmış gözlerini gördüm.