Hiclal hanım oglunu görünce sevinmişti. Annesıde biliyordu. Babasına düskün oldugunu ama bişey demiyordu. Hiclal hanım kocasını sevmiyordu. Sadece arası çok seviyordu. Oglunu Hersey den sakınırdı. Birsey olsa babası ogluna hemen kıssa hemen one atlardı. Aras aslında kotu çocuk degildı.
Hiclal hanım biliyordu. Sırf babasının gözune girmek için Herseyi yapardı. Sırf aras babasına düskün oldugu için kocasının yanındaydı. Yoksa çoktan gitmişti.
Aras ise herzaman başka çocuklara özenırdı. babalarıyla parka geldiklerinde onlara uzaktan bakardı
Bakmakla yetınırdı.İnsan babalarını seçemıyordu. Aynı benım gibi dedi aras
Babası ona ne kadar bakmasada aras ginede babasını seviyordu.Hiclal hanım dılaya bakıp kızım sen Arasa bu günlerde dikkat et dedıgınde Arasa bakıyordu. İnsan bir günde çökermıydı. Aslında insan herzaman sevdiklerinin düsününürdü.
Aras babasının odasına baktığında babasının neden bu halde oldugunu merek ediyordu. Kolay kolay boyle olmıcagını bilıyordu. Aras babasının yuzune baktığında babasının yüzü morarmıstı.
Ama babasının Allah'a şükürler olsun Kü durumu iyidi. Dilaya baktığında Hiclal annesının yanındaydı.
**********
Aradan iki gün geçmişti. Hastaneden çıkalı ama arasın babası önemli bişey söylıcegıni soylemek istemıstı.
Babası Arasa yanına cagırp sana bişey söylemem gerekiyor dedıgınde aras babasına dikkatli bakıyor. Ne söylıceksın dinlen senın saglıgından daha mı onemlı dedıgınde evet ogul
Abimi öldüren kişiler şimdi bizi oldurmek istiyorlar ama en onemlısı bize bu kadar düsman olan kişiyi hala bulamadık. Simdi bizi sevdiklerimizle tehtıt ediyorlar. Bişey yapmamız lazım aras oglum.
Bilirim sende sıklıldıgını ama Baska çaremiz yok ve bütün adamları topla bundan sonra kimse tekbasına hıcbıryere gittmıcek. Dedı mesut aga
Aras ıse en dogru oldugunu bilıyordu. Simdi dilayın yanına gitmesi gerekiyordu. Aras kendi odasına gittiğinde dılay yatagın da otup ellerini birlestırmıstı. Kesin sorucagını bilıyordu aras ama onu korkutamazdı.
Dilayı arası gördugunde arasın yanına gidip sarılmıstı. İlk defa Dilay Arasa satılıyordu. Biandan aras mutlu olmustu. İlk defa bırısı yanı karısı ona adım atmayı denemıstı. Ve aras İlk defa mutluydu. En azından arkasından özleyecegı oldugunu bilmek cok iyi ediyordu.
Küçüklügünden beri aras düşünüyordu. Ben önemsiz olarak görüyordu. Ama şimdi Dilay vardı.
Aras ne oldu bana anlat neden birden konagın önünde o kadar çok koruma var yoksa aras bişey mi oldu. Sen bana söylemiyorsun aras dedı. Dilay
Dilayın korktuğunu alıyordu.aras dilayın gözlerine bakıp hayır hayatım dedı. Sadece tedbir amacı sadece bir süre sonra düzelecek sana söz veriyorum. Buda aras yıkılmaz oglu sözü dedı. aras
Yenı bölümde görüşmek üzere canlarım ...... 😘😘😘😘😘❤❤😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDEKİ ESİR
Chick-Lit"" Aşk kalplerde gizlidir, seven bunu seslenmemis olsada, sevgi kalbi esir tutmaktır, Ancak gerçek sevgi ve saygı olduğu sürece.."" Not: Yeni bölümler ( pazartesi, carşamba, cumartesi) bu günlerde yayınlanacaktır. Başlama tarihi 21.06.2019