5bölüm

78 5 0
                                    

İyi okumalar yazarsınız Elif bol bol yorum ve oylarınızı bekliyorım canım okurlarım....

Azat gine gitmeyi seçmisti. Ne yaparsa yapsın olmuyordu. Dilayi seviyordu.
Ama annesı ve babasına bunları yapanları intikamını alacaktı.
Artık  azatın gözünü hırs bürümüştü.

Mesut aga azatı yanına çagırmıstı.
Oglum vazgeç bu ıntıkamdan demıstı amcasını dınlemıyordu. Amca senın abini öldürdüler amca sen nasıl rahat durabiliyorsun dedi. azat

Amcası yufka yürekliydı. Yerı geldıgınde sert olabılıyordu. Hiclal hanım yanına geldi.

Mesut agam bilirsinki yirmi iki senedır  abini ararsin bilirim ama yeter artık bıktım. Senden ve yıgenınden her zama. Abini düsünüp durursun dedı. Hiclal

Bizimde oglumuz olduğunu bilirsin bıraz da kendı oglunu ılgılensen ama yok ılla abın dıyıp duruyorsun.

Hıclal hanım aras geldiğinde sustu. Cünkü oglunu sevıyordu. Kocasını sevmesede oglu onun en degerlısıydı.

Aras iceri geldıgınde annesınin sustugunu anladı. Azat arasa seslendi 
Ne var yıne azat ne konusu aksın benımle  azat ıse onemlı konu dedı. İceride konusalım dedı. Aras ıse sadece kafa salladı. Tamam dedı.

Aras ne oldu dıye azata sordu. Aras bılıyordu. Hicbiseyin yolunda gıtmedıgını sankı hayatı Herseyi degisecektı. Aras bılıyordu.

Aras bilirsinki annem ve babam öldü dedı. Aras onun mezarı nerede olduğunu bilmiyorum dedı. Ama senden bisey istiyorum Aras  Gine ne istiyorsun azat  yeterince hayatımı maffetın azat

Aras dilayla evlenmeni istiyorum. Dedı azat. Aras ise şok olmus şekilde azatı dinlıyordu. Aras şımarık bırısıydı. Biliyordu azat ama dılayın güvende olacağını biliyordu. Dilayı Baska birısıyle evlenmesın. Dıyordu. En azından kuzenın yanında olurdu dıyordu azat.

Aras ise azat sen aslında Dilayi sevmiyorsun  sevsen Baska birıyle evlendırmeyı bıle düsünmezdin. Sana acıyorum azat.

Azat biliyorsun Kı dilayla nisanlandık  babamın üzerine   benı evlendırmeyı calıstıgını biliyorsun  

Azat aslında sen Dilayi sevseydin asla kuzenınle evlendırmeyı calısmaz ... Azat

Artık Aras içini dökmeye basladı.
Azat biliyormusun babam bir gün sevip gelmedi yanıma herzaman mesafelıydı.   Neden biliyormusun hepsi senin yüzünden azat dile kolay yımı iki sene senı aramaktan beni yani oglu ben ama ben bıktım.

Babamla zaman geçirmedim. Sen azar sen herzaman iyisin  ben hep zarar görüyordum. Peki neden şımarık gibi davrandığım  bılmek ıstermısın babamın daha gözüne girebilmek için ama bıktım.

Bende insanim anlıyormusun benı ben robot degılım   gel dedıgınde gelecek gut dedıgınde gıdecek degılım  artık  bunları  duyduğunda cok sasırdın demı   tabı sen ne bilirsin Kı
Sen bunları yaşamadın. Ama hep senın yüzünden azat.....


Sızce yenı bölümde ne olucak  yenı bölümde görüşmek uzere oylarınızı beklıyorum......

KALBİMDEKİ ESİR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin