(Şimdi)
Gün yeni yeni aydınlanırken bir telefon sesi odayı doldurdu. Claps gözlerini yavaşça açtı. Açıkçası pekte gözlerini -daha doğrusu telefonu- açmak istemiyordu. Yavaşça doğruldu. Zaten bu saatte kimin aradığını tahmin edebiliyordu. Hızlı bir hareket omzunda tatlı bir ağrı hissetmesine neden oldu.
Telefon ekranına bakmadı. Ve direk cevapladı. Telefondaki ses:"¡Hola! Mi amigo! Soy Finneas.*"
"Merhaba, dostum."
"Sana anlatmak istediklerim var."
"Tabii, ama bana iki saat ver de biraz daha dinleneyim. Son zamanlarda çok yorgunum."
"Bu acil."
"Ne oldu?"
"Şu lanet olası herif, Marquis."
"N-ne ne oldu?!" diye, tekrarladı Claps. Ama bu sefer daha da telaş içinde.
"Bir yıl önce, onun psikoloğu sendin. Ardından Alec isimli kişi onu devralmıştı, hatırlıyor musun?"
"Tabiki, konuya gel artık, bana bildiğim şeyleri anlatma."
"Ardından da Alec denen o aptal onun biraz olsun iyileşmiş olduğunu düşünerek hafifletilmiş cezaevine sevk etmiş. 3 ay 4 gün boyunca orada kalmış. Tabii bu süreçte büyük bir ihtimal 'kaçış planına' hazırlanıyordu. Lanet olsun şimdi birilerini öldürmüş dahi olabilir."
Claps'in elleri titremeye, soğuk terler atmaya başlamıştı.
"Claps! Hemen ofisime gel ve değerlendirelim. Bu kadar suskun olma. Çok hızlı olmalıyız. Unutma duygularımızın yeri ve sırası değil. Geçmişte neler olduğu şimdiki hâlini etkilememeli."
"Kaç saat geçti kaçışının ardından?"
"Kamera kayıtlarına göre saat 04.57' de bahçıvanın anahtarlarını kullanarak kaçmış. Şuan saat 06:11 yani bir saat on dört dakikadır kayıp."
"Şuan Milano'dayız. Ve o da burada. Biliyorsun burası çok büyük bir şehir, muhtemelen hâlâ burada ve eğer dediğin gibi ise 'kaçış planına' başkalarının da dahil olduğunu düşünüyorum."
***
"Hey Jack. Şimdi ne yapmalıyız?"
"Sakin ol Aderire. Gerçi bir insan öldürmeyeli uzun zaman olmuştu Ve sen hâlâ sakinsin."
"O harika kızıl saçlara bak, bir tutam yanıma aldım."
"Saçmalamayı kes! Çünkü bizi bulabilirler, izimizi!"
"Peki, ama senin hatrın için."
"Şimdi Aktör'e ihtiyacımız var. Ahh! BU NE APTAL BİR İSİM BÖYLE. Ondan nefret ediyorum. Ama bunu ona yaptırmak zorundayız. Kılık değiştirmeliyiz. Şu an hava aydınlık ve bizim yüzümüzü direk cihazlardan eşleştirip bulabilirler."
***
(5 yıl önce)
Claps sorgu odasından çıkıp Finneas'ın ve birkaç polisin bulunduğu gözlem odasına girdi.
"Dostum! Bu adamın nesi var böyle?"
"İlginç tavırlar sergiliyor." dedi, daha çok kendi kendine konuşur gibi.
"Claps, istersen şimdilik onu nezarethaneye atıp, yarın devam edelim. Hem birkaç tanık daha var. Onların da sorgularını dinlemeliyiz. Ama rahat, dinç bir zihin ile."
***
_________________________________________*İspanyolca, Merhaba arkadaşım! Ben Finneas.
Bölümler kısa ancak daha uzun yazmaya çalışacağım. Umarım beğenmişsinizdir. Beğendiyseniz "oyla"mayı unutmayınız. :) ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1÷4=? SON 4
Mystery / ThrillerDünyada çok az rastlanan: Çoklu Kişilik Bozukluğu... 4 farklı kişiliği ile Marquis Willy zorlu çocukluk dönemleri geçirir. Her şey içlerinden birinin zâfı ile başlar. Renkli saç onu cezbeden belki de tek şey... Doktor Claps işe koyulur. Renkli saça...